Help Wizard

Step 1

NEXT STEP

Subscriptions

Ask here for help with Premium, payments and trials.

Start a topic

Forum Posts

Solved!! Duo/Family plan upgrade campaign issue

I am an existing Duo customer, and this evening I got an email from Spotify saying : “ Try Family for the next 2 months (at no extra cost) and go from 2 to 3 or more Premium accounts under one plan.”When I select to accept the offer and upgrade to Fa...

  • Music Fan
  • Susan_GP
  • Moderator
  • 5185 Views
  • 23 replies
  • 2 likes
  • 5185 Views
  • 23 replies
  • 2 likes

Superuser Contribution Pago con tarjeta de banco Suiza pero vivo en Bolivia.

Ayer me he suscrito a plan familiar, donde me di cuenta que mi suscripcion figura como si viviera en Suiza cunado realemnte vivo en Bolivia, debido a que mi tarjeta de credito es de un banco de Suiza. Por está razon mi esposa e hija cuando las invite...

  • Newbie
  • Ayer me he suscrito a plan familiar, donde me di cuenta que mi suscripcion figura como si viviera en Suiza cunado realemnte vivo en Bolivia, debido a que mi tarjeta de credito es de un banco de Suiza...
  • RodrigoPalma
  • Roadie
  • 171 Views
  • 1 replies
  • 0 likes
  • 171 Views
  • 1 replies
  • 0 likes

Superuser Contribution era premiun ahora ya no acepta mi tarjeta

spotifi ja hola hace como dos meses era premium con algunos problemas pero no impota mucho...el gran problema es que ahora ya no puedo ser premium sale un mensaje diciendo q siga intentando o que busque otras formas de pago pero es la unica tarjeta q...

  • Newbie
  • spotifi ja hola hace como dos meses era premium con algunos problemas pero no impota mucho...el gran problema es que ahora ya no puedo ser premium sale un mensaje diciendo q siga intentando o que bus...
  • RodrigoPalma
  • Roadie
  • 157 Views
  • 1 replies
  • 0 likes
  • 157 Views
  • 1 replies
  • 0 likes

Solved!!Superuser Contribution não vou receber meu período de teste grátis?

Oi, estou com um problema na cobrança. Sexta-feira eu entrei numa promoção de 7 dias de teste grátis, que terminaria dia 15/09, mas hoje (11/09) eu fiz minha assinatura premium definitiva e está escrito que a cobrança começará a partir de 15/09, poré...

  • Newbie
  • Oi, estou com um problema na cobrança. Sexta-feira eu entrei numa promoção de 7 dias de teste grátis, que terminaria dia 15/09, mas hoje (11/09) eu fiz minha assinatura premium definitiva e está escr...
  • RodrigoPalma
  • Roadie
  • 312 Views
  • 1 replies
  • 0 likes
  • 312 Views
  • 1 replies
  • 0 likes

Superuser Contribution Pagamento

Já paguei o premium pelo boleto há mais de 5 dias e minha conta continua free. O que posso fazer?

  • Newbie
  • Já paguei o premium pelo boleto há mais de 5 dias e minha conta continua free. O que posso fazer?
  • RodrigoPalma
  • Roadie
  • 172 Views
  • 1 replies
  • 0 likes
  • 172 Views
  • 1 replies
  • 0 likes

Superuser Contribution Problema con el pago

A mi correo llego que se realizó el débito de la suscripción con mi tarjeta de crédito, pero no tengo la suscripción premium aún, que puedo hacer?

  • Visitor
  • A mi correo llego que se realizó el débito de la suscripción con mi tarjeta de crédito, pero no tengo la suscripción premium aún, que puedo hacer?
  • RodrigoPalma
  • Roadie
  • 188 Views
  • 1 replies
  • 0 likes
  • 188 Views
  • 1 replies
  • 0 likes

Superuser Contribution Não consigo realizar o pagamento

Por volta das 20h de ontem (08/09/2017) estou tentando atualizar os dados de pagamento, pois o meu plano premium vence na data de hoje (09/09/2017), porém o site informa que esta em manutenção e com isso não consigo atualizar o pagamenfo.Aguardo um r...

  • Newbie
  • Por volta das 20h de ontem (08/09/2017) estou tentando atualizar os dados de pagamento, pois o meu plano premium vence na data de hoje (09/09/2017), porém o site informa que esta em manutenção e com ...
  • RodrigoPalma
  • Roadie
  • 187 Views
  • 2 replies
  • 0 likes
  • 187 Views
  • 2 replies
  • 0 likes

Superuser Contribution De Premiun normal a Premiun Familiar

Si he adquirido una cuenta premiun en éstas fechas y quiero solicitar el cambio al plan familiar. ¿Cuánto sería lo que tengo que en concepto de éste mes?

  • Visitor
  • Si he adquirido una cuenta premiun en éstas fechas y quiero solicitar el cambio al plan familiar. ¿Cuánto sería lo que tengo que en concepto de éste mes? 
  • RodrigoPalma
  • Roadie
  • 155 Views
  • 1 replies
  • 0 likes
  • 155 Views
  • 1 replies
  • 0 likes

Superuser Contribution No puedo inscribir mi tarjeta de crédito

Hola, el problema que tengo es que quiero volver mi cuenta premium pero no me permite registrar mi tarjeta que es "American express" porque dice lo siguiente: "Parece que tu tarjeta es de un país donde no hay Spotify." Yo soy de Colombia, y tengo spo...

  • Newbie
  • Hola, el problema que tengo es que quiero volver mi cuenta premium pero no me permite registrar mi tarjeta que es "American ...
  • RodrigoPalma
  • Roadie
  • 244 Views
  • 1 replies
  • 0 likes
  • 244 Views
  • 1 replies
  • 0 likes

Superuser Contribution No puedo cambiar mi suscripción

Hola!A través de una promoción de la compañia teléfonica PERSONAL fui suscripta a una cuenta premium, la cual no puedo dar de baja. Me comuniqué con la compañia teléfonica y me dicen que mi suscripción fue dada de baja en diciembre 2016, hoy intento ...

  • Newbie
  • Hola! A través de una promoción de la compañia teléfonica PERSONAL fui suscripta a una cuenta premium, la cual no puedo dar de baja. Me comuniqué con la compañia teléfonica y me dicen que mi suscrip...
  • RodrigoPalma
  • Roadie
  • 138 Views
  • 1 replies
  • 0 likes
  • 138 Views
  • 1 replies
  • 0 likes

Superuser Contribution CAMBIÉ DE TARJETA, ME HICIERON EL CARGO Y AÚN TENGO SPOTY EN PAUSA

Buenas, cambié la tarjeta con la que pagaba Spoty y cuando se iba a realizar el cargo Spoty se puso en pausa porque la tarjeta inscrita ya no era valida. Fui e inscribí una nueva tarjeta, Spoty me hizo el cargo del mes, pero sigue en pausa.Cómo soluc...

  • Newbie
  • Buenas, cambié la tarjeta con la que pagaba Spoty y cuando se iba a realizar el cargo Spoty se puso en pausa porque la tarjeta inscrita ya no era valida. Fui e inscribí una nueva tarjeta, Spoty me hi...
  • RodrigoPalma
  • Roadie
  • 102 Views
  • 1 replies
  • 0 likes
  • 102 Views
  • 1 replies
  • 0 likes

Superuser Contribution Conta Premium pausada

Boa tarde Gostaria De saber pq a minha conta esta pausada n estavaa assim ja efetuei o pagamento dia 26 e estava funcionando até dia 6 e do nada parou gostaria que resolvessem isso pfacho injusto eu estar pagando e n poder usar. Grato

  • Newbie
  • Boa tarde  Gostaria De saber pq a minha conta esta pausada  n estavaa assim  ja efetuei o pagamento dia 26 e estava funcionando até dia 6 e do nada parou  gostaria que resolve...
  • RodrigoPalma
  • Roadie
  • 225 Views
  • 1 replies
  • 0 likes
  • 225 Views
  • 1 replies
  • 0 likes

Superuser Contribution Conta Premium Familiar

Tínhamos a conta Familiar Premium e resolvemos cancelar, pouco tempo depois resolvemos voltar e adquirir a conta Prenium Familiar, todos os usuários voltaram normalmente a usar, porém quando o titular da conta me envia convite por e-mail, após preenc...

  • Visitor
  • Tínhamos a conta Familiar Premium e resolvemos cancelar, pouco tempo depois resolvemos voltar e adquirir a conta Prenium Familiar, todos os usuários voltaram normalmente a usar, porém quando o titula...
  • RodrigoPalma
  • Roadie
  • 131 Views
  • 1 replies
  • 0 likes
  • 131 Views
  • 1 replies
  • 0 likes

Superuser Contribution Premium Cancellation

My old spotify account kicked me off and won't let me log back in. I need to cancel this account so I am not paying for an account that I am not able to use. Help ?

  • Newbie
  • My old spotify account kicked me off and won't let me log back in. I need to cancel this account so I am not paying for an account that I am not able to use. Help ?
  • RodrigoPalma
  • Roadie
  • 144 Views
  • 1 replies
  • 0 likes
  • 144 Views
  • 1 replies
  • 0 likes

Canceling premium account after payment had done

Hi, my premium acconut's tenatship will expire today but payment is reflected my credit card extract before end of the day. I wanna canceled my premium account just before at the end of day but now i see the payment on my credit card extract. I cance...

  • Newbie
  • Hi, my premium acconut's tenatship will expire today but payment is reflected my credit card extract before end of the day. I wanna canceled my premium account just before at the end of day but now i...
  • SpotCreated
  • Roadie
  • 129 Views
  • 1 replies
  • 0 likes
  • 129 Views
  • 1 replies
  • 0 likes

premium not showing

Ordered premium, charged september 13th, still not showing. any ideas? have tried logging out and back in, restarting app

  • Newbie
  • Ordered premium, charged september 13th, still not showing.  any ideas?  have tried logging out and back in, restarting app
  • SpotCreated
  • Roadie
  • 128 Views
  • 1 replies
  • 0 likes
  • 128 Views
  • 1 replies
  • 0 likes

MOBILE PAYMENT OPTION DOES NOT APPEAR IN MY ACCOUNT

HI.The mobile payment option does not appear as one of the modes of payment it is making me nuts, I am from the Phillippines.

  • Newbie
  • HI.The mobile payment option does not appear as one of the modes of payment it is making me nuts, I am from the Phillippines.
  • SpotCreated
  • Roadie
  • 151 Views
  • 1 replies
  • 0 likes
  • 151 Views
  • 1 replies
  • 0 likes

Student membership

Hi i'm currently having trouble obtaining the student membership. I am currently enrolled in college and my college is one of the options when it prompts you to name your school I fill out my name and birthday as well, but it keep saying it cannot ve...

  • Newbie
  • Hi i'm currently having trouble obtaining the student membership. I am currently enrolled in college and my college is one of the options when it prompts you to name your school I fill out my name an...
  • SpotCreated
  • Roadie
  • 141 Views
  • 1 replies
  • 0 likes
  • 141 Views
  • 1 replies
  • 0 likes

Charged after canceling premium

I cancelled my premium plan and was still charged after the month was up. What can I do? Can I get a refund?

  • Newbie
  • I cancelled my premium plan and was still charged after the month was up. What can I do? Can I get a refund?
  • SpotCreated
  • Roadie
  • 124 Views
  • 1 replies
  • 0 likes
  • 124 Views
  • 1 replies
  • 0 likes