Help Wizard

Step 1

NEXT STEP

premium family

Solved!

premium family

when i have a premium account and have been added to a premium family account does the payment for the premium account stop automatically??
Reply

Accepted Solutions
Marked as solution

Sorry I think I misunderstood your question, as long as you set your premium account up with Spotify themselves then you're Spotify premium should get cancelled, sorry for the confusion

View solution in original post

10 Replies

No - you will have to manually cancel your Spotify premium membership.

Thank you

Hoe do you do that?

when I'm logged in I can only see my family account??

Marked as solution

Sorry I think I misunderstood your question, as long as you set your premium account up with Spotify themselves then you're Spotify premium should get cancelled, sorry for the confusion

.
IMG_5702.PNG

tengo una cuenta premium familiar y no puedo agregar a mi familia por que la direcciรณn no coincide, hola!?

miembros de la familia deben compartir la misma direcciรณn

dije que tenemos la misma direccion y les sale como que no coinciden....necesito una solucion, no veo sentido a pagar un plan familiar y usarlo yo sola....

chequeen que ha introducido la direcciรณn correctamente, tambiรฉn Asegรบrese de que es lo mismo que la cuenta principal de la familia

Repito, pusieron la misma direcciรณn todos, como verifico que sea la misma cuenta que el plan familiar mio como dices?? Dame pasos a seguir por favor...

en ese caso no sรฉ entonces - lo siento ๐Ÿ˜ž

Suggested posts