Help Wizard

Step 1

NEXT STEP

Familie acount

Familie acount

Hallo

Wij hebben thuis gezamenlijk een fammilie abonnement alleen wanneer ik telken probeer te luister op mijn acount springt die terug na gratis abonnement ??met beperkte opties?.

Mvg

Mohamed
Reply
13 Replies

Hey @Moha2! Welkom bij de community!

Dat is niet de bedoeling! Ben je gezinsbeheerder of ben je lid van een bestaand gezin? Laat het me weten.

 

Fijne dag nog! 🙂

HuboSpotify Star
Help others find this answer and click "Accept as Solution".
If you appreciate my answer, maybe give me a Like.
Note: I'm not a Spotify employee.

Ik heb hetzelfde probleem en ik ben de beheerder

Hey @BF26! Welkom bij de commuinty!

 

Even om te bevestigen, je hebt dus een familie account en jij (als beheerder) hebt een Spotify Free account. Heb je een aankoopbewijs gekregen van je Spotify Family abonnement (per mail)? Laat het me weten.

 

Fijne dag! 🙂

HuboSpotify Star
Help others find this answer and click "Accept as Solution".
If you appreciate my answer, maybe give me a Like.
Note: I'm not a Spotify employee.

Hey

Uhm ik ben niet de beheerder maar ik heb gewoon de code/uitnodiging via de mail binnen gekregen en geactiveerd maar hij geeft elke keer weer aan adres klopt enz.?

Mvg

Hey @Moha2!

Alright! Dat is apart, dus er staat dat je adres klopt en dat je gewoon lid bent van de familie. Sta je bij de beheerder ook als 'actief' lid gemarkeerd? Laat het me weten!

Fijne avond! 😉

HuboSpotify Star
Help others find this answer and click "Accept as Solution".
If you appreciate my answer, maybe give me a Like.
Note: I'm not a Spotify employee.

Hoi Huib,

 

ja want ik heb twee familieleden toegevoegd en die kunnen wel gebruik maken van het family premium. ik heb hun de uitnodigingen gestuurd en dacht nou dan stuur ik mijzelf ook een uitnodiging maar dat kan niet omdat ik als beheerder al "in gebruik" heb.

 

Ik had daarvoor alleen de premium en die is nu verlopen dat werd aangegeven maar het ging nu dus niet automatisch in het premium over. Nu zit ik op de free gek genoeg.

 

gr,

 

Billy


Sorry😂 Hij gaf telkens aan adres klopt niet

Hey @Moha2!

Woon je echt op hetzelfde adres als de beheerder van de Spotify familie? Er zijn namelijk een aantal controles om fraude tegen te gaan. Laat het me weten!

 

Fijne avond! 🙂

HuboSpotify Star
Help others find this answer and click "Accept as Solution".
If you appreciate my answer, maybe give me a Like.
Note: I'm not a Spotify employee.

Hey @BF26!

Hmm, dat is apart! Ben je ingelogd met de gebruikersnaam die op het aankoopbewijs staat? Je hoeft jezelf geen uitnodiging te sturen, dat is allemaal automatisch, 😉

 

Fijne avond! 🙂

HuboSpotify Star
Help others find this answer and click "Accept as Solution".
If you appreciate my answer, maybe give me a Like.
Note: I'm not a Spotify employee.

Jaa?

Hey @Moha2!

 

Alright, dan kan je hier contact opnemen met het Spotify accounts team. Zij kunnen een kijkje achter-de-schermen nemen. Laat het me weten als je nog wat anders nodig hebt.

 

Fijne avond! 🙂

HuboSpotify Star
Help others find this answer and click "Accept as Solution".
If you appreciate my answer, maybe give me a Like.
Note: I'm not a Spotify employee.

wat voor abonnement voor spotify heb ik nodig als ik met mijn familie op het zelfde account wil maar wel muziek wil kunnen luisteren als mijn broertje op t zelfde account zit.
Niet dat er maar 1 persoon op dat account kan !!

Hey @Pimroelfofs! Bedankt voor je vraag!

 

Helaas worden dit soort accounts op het moment niet aangeboden. Een Spotify account is voor persoonlijk gebruik en het wordt niet ondersteunt om op meerdere apparaten tegelijk te streamen met hetzelfde account. 

 

Ik zou zeker kijken naar Premium for Family, iedereen krijgt bij dit abonnement een eigen Spotify Premium account voor een vaste prijs.

 

Laat het me weten als je nog andere vragen hebt.

 

Fijne dag! 🙂

HuboSpotify Star
Help others find this answer and click "Accept as Solution".
If you appreciate my answer, maybe give me a Like.
Note: I'm not a Spotify employee.

Suggested posts