Help Wizard

Step 1

NEXT STEP

30 dagen gratis uitproberen

30 dagen gratis uitproberen

Waarom kan ik spotify premium alleen nemen of uitproberen als ik een creditcard heb? Het is echt belachelijk dat het alleen dan mogelijk is! Ik wil 30 dagen gratis uitproberen en heb alleen iDEAL.....
2 Replies

Sorry for the English reply!

It is because the 30-day free trial is the first month of a recurring monthly subscription (so you need to enter your payment details) and Spotify don't currently accept Ideal as a payment method.

Peter
Spotify Community Mentor and Troubleshooter

Spotify Last.FM Twitter LinkedIn Meet Peter Rock Star Jam 2014

If this post was helpful, please add kudos below!

Hi!

Omdat Ideal is een Nederlands ding, ik betwijfel of Spotify zal ooit deze wijze van betaling te nemen, aangezien de meeste Spotify gebruikers (en de mensen die werken voor Spotify) zijn Britse (zoals ik: D) of Zweeds. Ik weet niet zeker of je het kan om in Nederland, maar in het Verenigd Koninkrijk, kunt u betalen met uw mobiele telefoon, en het zal worden gefactureerd op uw telefoon contract (of pay as you go krediet).

Heb een geweldige dag!
~ Joe

PS - Als mijn Nederlands is niet goed, Het spijt me vreselijk, ik ben met behulp van een vertaler 🙂

JOEBOT, lovingly handmade by MattSuda - I'm not the only sexy rock star, there are plenty of others that are happy to help you out. Just look for the star by their name.
-
I AM NOT AN EMPLOYEE OF SPOTIFY AB. I am just a thirteen year old child trying to help out. I am not paid to help or say any views of Spotify AB or any of it's affiliates, so the least that you could do is share some kudos, or, if I helped you out, mark my post as a solution. It makes me all fuzzy inside

Suggested posts