Announcements

Help Wizard

Step 1

NEXT STEP

onmogelijk om Rekeningnummer te wijzigen ideal

onmogelijk om Rekeningnummer te wijzigen ideal

Ik krijg geen optie om mijn rekeningnummer te wijzigen, alleen een optie om de betaalmethode te wijzigen. De opties: huidige betaalgegevens, Paypal, creditcard.. de huidige betaalgegevens kan ik niet wijzigen voor mijn Family account. (Zowel op mobiel als tablet en laptop, in verschillende browser)

Reply
14 Replies

Hey @Kimkuijs! Welkom bij de community!

 

Het is niet meer mogelijk om met iDeal te betalen voor Spotify Family, je kan je iDeal nu nog behouden, maar je kan geen wijzigingen aanbrengen in je gegevens. Je kan iDeal nog wel gebruiken voor Spotify Premium (pay-as-you-go). Laat het me weten als je nog andere vragen hebt!

 

Fijne dag nog! 🙂

HuboSpotify Star
Help others find this answer and click "Accept as Solution".
If you appreciate my answer, maybe give me a Like.
Note: I'm not a Spotify employee.

Wat een onzin dit, duidelijk een teken te stoppen met spotify

Dus een rekeningnummer veranderen is gewoonweg niet mogelijk? Alleen creditcard en Paypal? (Welke ik beide niet heb) vreeslijk slechte service, als dit inderdaad niet kan..

Dit vind ik dus echt een slechte service, ik ben van bank overgestapt en kan dus nu geen spotify abbonement meer hebben terwijl dit eerst wel kon met ideal. Hier had ik wel over ingelicht mogen worden. Geen abbonement meer dus voor mij, en ik had deze nog wel willen uitbreiden tot Family-Premium.

Hey @kusjess_helen! Welkom bij de community!

iDeal kan je gebruiken om je Spotify mee vooruit te betalen. Beschikbare automatische betaalmethodes zijn Paypal en creditcard. Laat het me weten als je nog andere vragen hebt.

 

Fijn weekend! 🙂

HuboSpotify Star
Help others find this answer and click "Accept as Solution".
If you appreciate my answer, maybe give me a Like.
Note: I'm not a Spotify employee.

@huib Nog 1 vraagje? Ik wil graag me rekening wijzigen, kan jij me daar misschien mee helpen? Je maakt me weekend dan nog beter! Thx alvast!

Hey @SPookEdde!

Het spijt me echt, maar je kan met iDeal alleen nog maar vooruit betalen (1 maand, 3 maanden, 6 maanden of 12 maanden). Ik vind het zelf ook eerlijk gezegd een beetje apart maar ik kan er niet veel aandoen. Sorry! Om gebruik te maken van een afschrijving zou je Paypal of creditcard moeten gebruiken.

 

Fijn weekend! 🙂

HuboSpotify Star
Help others find this answer and click "Accept as Solution".
If you appreciate my answer, maybe give me a Like.
Note: I'm not a Spotify employee.

als ik mijn rekening nr wil wijzigen onder Abonnement dan kan ik alleen maar een nieuw abonnement afsluiten. Ik heb een family abonnement.

Help ajb

Hey @jevoma! Welkom bij de community!

 

Dat is niet cool. Zou je misschien kunnen check of je op het juiste account bent ingelogd? Hier staan wat stappen die je daarvoor kunt volgen. Laat het me weten! 🙂

 

Fijne dag!

HuboSpotify Star
Help others find this answer and click "Accept as Solution".
If you appreciate my answer, maybe give me a Like.
Note: I'm not a Spotify employee.

Hi Huib,

Ik heb gezocht en niet gevonden.

Ik heb ook de app van Windows 10 geinstalleerd, misschien zou dat helpen maar helaas. Ik gebruikte al de web versie en de Bose-app.

Wanneer ik naar account ga dan zie ik "Premium mist jou" en onder mijn Profiel "je gezinsaccount beheren", rechts staat Spotify Free en dat ik nu Spotify Free heb en dat ik Primium kan kiezen.

Maandelijks wordt al 14.99 afgeschreven van mijn rekening maar ik wil deze rekening veranderen.

Ik heb eerst een Spotify Free gehad en daarna korte tijd Spotify Premium en daarna een Family account.

Wil jij het nodige (laten) repareren in de registratie opdat ik mijn rekeningnummer kan wijzigen?

bedankt en groet,

John

 

Hey @jevoma!

 

Spotify wil je graag helpen. Je kan dit formulier invullen en ze zullen zo snel mogelijk reageren. Ik ben hier als je nog andere vragen hebt!

Fijne avond! 🙂

HuboSpotify Star
Help others find this answer and click "Accept as Solution".
If you appreciate my answer, maybe give me a Like.
Note: I'm not a Spotify employee.

Hoi Huib,

ik zie dat je al wat mensen geholpen hebt hier. Wellicht dat je me met het volgende ook kan helpen: ik heb een premium account bij Spotify en ben sinds kort overgestapt van bank. Ik wilde om die reden mijn rekeningnr wijzigen. Kon alleen nergens vinden waar ik dit zelf kan aanpassen. via account > gegevensupdate > ideal heb ik zojuist wel mijn nieuwe bank ingevoerd, waarna ik direct doorverbonden werd voor een betaling maar Spotify. Weet jij toevallig of daarmee de rekeningnummers gewisseld zijn en ik dus niet nu op beide rekeningen verrekend wordt? Vind het erg vaag, kan hierover nergens iets vinden. Hopelijk weet jij meer 🙂 Groet en alvast bedankt!

Hey @w0210! Welkom bij de community!

 

Als het goed is is je rekeningnummer gewijzigd. Stel dat er twee keer een afschrijving plaats vindt, dan mag je contact opnemen met Spotify hier. Laat het me weten als je nog andere vragen hebt.

 

Fijne dag nog! 🙂

HuboSpotify Star
Help others find this answer and click "Accept as Solution".
If you appreciate my answer, maybe give me a Like.
Note: I'm not a Spotify employee.

Dankjewel voor je snelle reactie, mocht het twee keer worden afgeschreven
dan zal ik via de link die je meestuurt contact opnemen. Fijn weekend!

Suggested posts