Announcements

Help Wizard

Step 1

NEXT STEP

Cambiar correo spotify por correo de Facebook

Cambiar correo spotify por correo de Facebook

Hola, tengo como antiguamente un correo asociado a la cuenta spotify, pero me creé otro correo para facebook el cual sincronicé con spotify, ahora bien queria poner ese correo en vez de tener el antiguo que tenia en mi cuenta spotify pero no me deja, me dice que mi correo esta asociado ya a una cuenta de facebook cosa que es asi pero esta sincronizada con la cuenta antigua de spotify

¿Qué puedo hacer para que me dejen poner mi correo actual en vez de el antiguo?

Reply
3 Replies

Hi @DaniEncinas19 ,

 

We only use english in this Community. If you need any assistance in Spanish the best thing is to contact our support through the Contact Form.

 

Translation:

 

Me temo que en la comunidad solo ofrecemos soporte en inglés por ahora. Si necesitas ayuda en español la mejor opción es que contáctes con nuestra atención al cliente rellenando el formulario.

 

What am I listening now? What am I listening to.


 


Check how Spotify is going. @SpotifyStatus


 


New to the Community? Just head over to Newbie Guide.

I want to change my email by facebook as I can do

Hi. I have this problem too. I mean, i have a old Spotify premium account and this is my old facebook. But now, i change my facebook account i want this new account. How can i do?? I want my new facebook account! I dont care if i lost my old music! But i paid for the old Spotify premiun account and i dont know what can i do

Suggested posts