Help Wizard

Step 1

NEXT STEP

Dubbel account?

Dubbel account?

Er is bij mij iets vreemds aan de hand. Ik ben gisteren over gegaan naar een nieuwe iPhone, en bij het inloggen op Spotify kwam ik er achter dat ik blijkbaar een dubbel account heb.

 

Om in te loggen op mijn nieuwe iPhone checkte ik even op welk mailadres mijn Spotify geregistreerd stond. Dit bleek mijn @hotmail.com adres. Daarmee logde ik in op mijn iPhone. Ik kwam uit bij mijn account, dacht ik. Maar ik kwam er achter dat ik bij dit account geen Spotify premium heb, terwijl ik dat dus wel heb. Ook zie ik bij dit account niet mijn artiesten enz.

 

Op mijn laptop sta ik nog ingelogd, en heb ik wel premium. Het verschil lijkt te zijn: Op mijn laptop zie ik gebruikersnaam 'renzeklamer' zonder profielfoto, maar zie ik wel mijn artiesten, afspeellijsten enzovoorts.

Op mijn iPhone staat er bij mijn account 'Renze Klamer' ipv 'renzeklamer', heb ik wel een profielfoto (dezelfde als op Facebook) en heb ik 33 volgers. Maar daar zie ik weer niet mijn afspeellijsten, artiesten en heb ik dus geen premium.

 

Als ik online inlog vanachter mn laptop met dezelfde gegevens als waarop ik op m'n nieuwe iPhone in ben gelogd, geeft hij aan dat de gebruikersnaam/wachtwoord onjuist is. Maar als ik bij m'n iPhone uitlog en met die gegevens inlog, kom ik dus in mijn Free account terecht met profielfoto, volgers, maar zonder afspeellijsten enz.

Als ik online inlog met gebruikersnaam 'renzeklamer' ipv met emailadres, kom ik bij mijn Premiumaccount uit.

 

Wie snapt hoe dit zit? Ik wil het liefst natuurlijk de 2 accounts koppelen.

Zie ook de 2 screenshots voor de verschillende accounts.

 

 

IMG_2159.jpg
Schermafbeelding 2017-08-11 om 08.03.40.png
Reply
3 Replies

Hey @renzeklamer! Thanks for writing.

We hope you don't mind us replying in English. But don't worry, our customer support team could give you a hand with this in Dutch. You can get in touch with them here. They'll reply to your message as soon as possible.

Hope this helps. Have an amazing day 🙂

Ik heb ditzelfde probleem. Is dit toen opgelost?

Ik heb uiteindelijk een workaround gevonden door in te loggen met mijn gebruikersnaam ipv emailadres, ookal wordt er om een emailadres gevraagd. Als ik dus inlog met 'renzeklamer' en mijn wachtwoord, kom ik in het 'goede' account uit.

De eerlijkheid gebiedt te zeggen dat ik dus ook geen contact heb opgenomen met het support team omdat het voor mij nu werkt.

Suggested posts