Help Wizard

Step 1

NEXT STEP

Telia Familj

Solved!

Telia Familj

Hi!

Using this link I get. "It appears this account does not have an associated family plan."

https://www.spotify.com/family-plan/overview/

Can't find the Invite button anywhere.

I have a Family subscription from Telia. I used my Free account and upgraded it to Family through My pages on telia.se

Regards

/Bernt

Accepted Solutions
Marked as solution

Jag gick in och beställde ett Family abonnemang till med samma Spotify-konto och då funkade det. Teliasupporten tog sedan bort det första abonnemanget.

View solution in original post

19 Replies

I have the same problem!!! Did exactly as you. Have spend 30 minutes in Telias lousy phone support.....

Samma sak för mig, hade spotify free innan jag skaffade familj.

Det är bara för några få detta problemet finns alltså?
Det är ju ännu mer störande. Ifall det inte åtgärdas omgående. Pratat både med telia och hört av mig till spotify.

@tuxi wrote:

Det är bara för några få detta problemet finns alltså?
Det är ju ännu mer störande. Ifall det inte åtgärdas omgående. Pratat både med telia och hört av mig till spotify.

Har samma problem här. Har dom sagt nåt vettigt på Telia/Spotify?

Har också samma problem....

Telia sa såklart att det är i kopplingen mellan, så problemet är spotifys. Men det är väl inte säkert.
Trött när lansering fungerar så dåligt.

Kan inte annat än hålla med, och hålla tummarna för att de fixar detta fort. Hade jag velat ha Spotify Premium har jag för mig att det ett annat val som är hundra kronor billigare i månaden 🙂

Har också samma problem....

Mitt funkar inte håller funderar om det är för inte ens premium konto på Spotify går ut förrän efter ett visst tag när man avslutat det till ett sk free konto istället

Har pratat med Telia och de säger att jag ska kontakta Spotify och det gjorde jag.

Hi there

Thanks for getting in touch with us here at Spotify. How are you today?