Help Wizard

Step 1

NEXT STEP

kan account niet verwijderen.

kan account niet verwijderen.

Hallo, 

 

Ik heb een spotify account een tijd geleden aangemaakt via facebook via mijn schoolmail. Nu heb ik dus op facebook mijn schoolmail vervangen voor mijn huidige email adres maar op spotify blijft mijn schoolmail staan. Nu heb ik dus een nieuw account aangemaakt met de hoop dat ik die kan koppelen aan mijn facebook maar daar geeft spotify een error op. toen dacht ik om mijn oude account maar te verwijderen en het dan nogmaals te proberen maar die kan ik dus niet verwijderen omdat die op mijn oude schoolmail staat (waar ik nu niet meer in kan). Wat moet ik nu doen?

 

Reply
2 Replies

Hey @xxlisette98x,

Ik ga jou even in het Nederlands helpen. Je kan gewoon dezelfde account gebruiken waar jij je facebook mee hebt gekoppeld. Want in principe heb jij alleen je Facebook account nodig omdat je met FB inlogt. 

Dus als je met Facebook een account hebt gemaakt kunnen alle gegevens alleen via Facebook instellingen worden veranderd, dit kost dus ook tijd. 

Als er meer onduidelijkheden zijn dan kan jij ze altijd stellen.
Groetjes Jordy

Hey @xxlisette98x,

 

Ik adviseer je om contact op te nemen met Spotify Support door te klikken op de volgende link:

https://support.spotify.com/contact-spotify-support/

 

Ik zou (ook) in je bericht vermelden dat je alles van je oude account naar je nieuwe account wilt laten overzetten.

 

Ik hoop dat ik je hiermee geholpen heb,

 

Cheers,

 

Vincent

 

Suggested posts