Help Wizard

Step 1

NEXT STEP

premium klant maar ben nu ineens free

Solved!

premium klant maar ben nu ineens free

ik betaal voor premium maar ben nu blijkbaar ineens free?? hoe los ik dit op?

Reply

Accepted Solutions
Marked as solution

Ik heb primium account maar ik was vanochtend opeens uitgelogt en had een mail gekregen dag me account geblokkeerd was maar heb Niets gedaan op opgezegr

View solution in original post

12 Replies

Hey @nicovanbenschop!

Dat is niet de bedoeling. Zou je misschien kunnen inloggen op deze pagina en controleren of je account nog steeds Premium is? Laat het me weten.

 

Fijne dag! 🙂

HuboSpotify Star
Help others find this answer and click "Accept as Solution".
If you appreciate my answer, maybe give me a Like.
Note: I'm not a Spotify employee.

dat heeft helaas niet geholpen maar het bleek dat KN mij afgemeld had als premium gebruiker. dat is inmiddels hersteld. 

Hey @nicovanbenschop!

 

Goed om te horen dat het weer werkt. Laat het me weten als je nog andere vragen hebt.

 

Fijne dag nog! 🙂

HuboSpotify Star
Help others find this answer and click "Accept as Solution".
If you appreciate my answer, maybe give me a Like.
Note: I'm not a Spotify employee.

Goedemorgen, ik wil mijn rekeningnummer wijzigen maar zie dat ik een Free account heb, terwijl ik premium famely heb. Hoe kan ik dat oplossen? 

 

Groeten rob huitema 

Hoi @Huitema! Welkom bij de community!

Het klinkt alsof je twee accounts hebt. Hier staan een aantal stappen waarmee je dat kan controleren. Laat me weten hoe dat gaat!

Fijn weekend! 🙂

HuboSpotify Star
Help others find this answer and click "Accept as Solution".
If you appreciate my answer, maybe give me a Like.
Note: I'm not a Spotify employee.
Marked as solution

Ik heb primium account maar ik was vanochtend opeens uitgelogt en had een mail gekregen dag me account geblokkeerd was maar heb Niets gedaan op opgezegr

Dit is bij mij ook het geval, ik kan alleen niet achterhalen hoe mijn account nu ineens verandert is van premium naar free. 

Hi @Marjolein189! Bedankt voor je bericht!

 

Dat is niet de bedoeling. Het kan zijn dat er iets mis is gegaan met de betaling. Ik adviseer je contact op te nemen met Spotify hier. Zij kunnen een kijkje nemen op je account. Laat het me weten als je nog iets anders nodig hebt.

 

Fijne dag nog!

 
HuboSpotify Star
Help others find this answer and click "Accept as Solution".
If you appreciate my answer, maybe give me a Like.
Note: I'm not a Spotify employee.

Het blijkt ineens dat premium family niet meer werkt, als ik inlog zie ik dat ik geen family heb en ook alleen free heb. Terwijl ik niks heb veranderd. Waarom gebeurt dit en wie draagt er zorg voor dat het weer terug gezet wordt naar de juiste instellingen? Als ik dat zelf kan doen, hoe en waar doe ik dat dan?

Hi @ludowinkel, bedankt voor je bericht!

De beheerder van jouw Premium for Family account zou dit moeten kunnen rechtzetten. Diegene kan jou als het goed is opnieuw uitnodigen voor het Spotify Premium for Family abonnement in hun account instellingen. Laat me weten hoe het gaat.

 

Fijn weekend! 🙂

HuboSpotify Star
Help others find this answer and click "Accept as Solution".
If you appreciate my answer, maybe give me a Like.
Note: I'm not a Spotify employee.

Ik heb altijd gewoon mijn premium account gehad , en sinds vanochtend heb ik ineens een free account. Wat kan ik hieraan doen?

Hey @Boo20, bedankt voor je bericht!

Dat is apart. Kan je misschien controleren of je abonnement nog actief is op deze pagina? Daar zou je je huidige abonnement moeten kunnen zien. Had je trouwens een Premium for Family, Premium Student Discount of Premium via een derde-partij abonnnement? Laat het me weten! 🙂

 

Fijne dag nog!

HuboSpotify Star
Help others find this answer and click "Accept as Solution".
If you appreciate my answer, maybe give me a Like.
Note: I'm not a Spotify employee.

Suggested posts