Help Wizard

Step 1

NEXT STEP

FAQs

Please see below the most popular frequently asked questions.

Loading article...

Loading faqs...

VIEW ALL

Ongoing Issues

Please see below the current ongoing issues which are under investigation.

Loading issue...

Loading ongoing issues...

VIEW ALL

marcar na playlist as melhores musicas

Antigamente tinha uma funçao nas playlist de coraçao verdinho que a gente marcava as melhores muisica, quando eu tocava nas festinhas na familia sabia qual ouvir. o spotify tirou essa funçao nao tenho mas essas marcaçoes em minhas playlist.

gostaria que os desenvolvedores colocasse essa funçao de volta era muito boa. tenho certeza que nao so eu como outras pessoas vao gostar tambem. ja imaginou um dj olhar em sua playlist as musicas marcadas qual sao as melhores. vai ajudar muito nao so eu como todos os seu clientes. tenho minha conta a muito tempo essa funçao ja existia coloquem de volta. nao sei o pq de tirarem uma ferramenta tao util. obrigado pela vossa atençao fico no aguardo de um feedback vosso.

Updated on 2024-03-19

Hey @mario_junior_peteba,

Thanks for bringing your feedback to the Idea Exchange.

I've closed this idea since it doesn’t meet one of the Idea Exchange Guidelines, namely point 2: “Ideas should be posted in English”.

Since this is an international forum, it would be great if you could repost your idea in English, the Community's official language. This way, everyone can understand and vote for your idea.

Have a nice day 🙂

Comments
Noah
Status changed to: Closed - Doesn't Meet Requirements

Updated on 2024-03-19

Hey @mario_junior_peteba,

Thanks for bringing your feedback to the Idea Exchange.

I've closed this idea since it doesn’t meet one of the Idea Exchange Guidelines, namely point 2: “Ideas should be posted in English”.

Since this is an international forum, it would be great if you could repost your idea in English, the Community's official language. This way, everyone can understand and vote for your idea.

Have a nice day 🙂