Help Wizard

Step 1

NEXT STEP

Fel användare visas

Solved!

Fel användare visas

När jag skulle gå in på Spotify via min frus mobil, så använde jag mina inloggningsuppgifter. Troligen har jag sagt ja på fel ställe, för nu visas alltid hennes Facebookprofilbild uppe i högerhörnet, när jag är inloggad på Spotify med mina uppgifter, på hemdatorn. Om jag lyssnar på musik och vill dela med mig till mina Facebookvänner, så står hon som avsändare utav låten. Vad göra åt detta?

Reply

Accepted Solutions
Marked as solution

Antar att det du får snabbare svar om du kan skriva det på engelska.

 

Translation below:

I used Spotify on my wifes phone and used my credentials. I probaly answered yes at some point where I shouldn't do it. Now everytime I use Spotify on my home computer, logged on with my credentials, my wifes Facebook profile picture is shown in the upper right corner. If I share my music with my friends on Facebook, my wife is shown as the sender of the music. What can I do about this?

 

Hoppas att du får mer svar nu än vad jag kan ge dig, varken är eller vill bli medlem av facebook av olika orsaker så jag kan tyvärr inte hjälpa dig.

 

/Zappa

View solution in original post

Marked as solution

Tackar! Jag hittade svaret till **bleep**. Jag var inloggat mot Facebook med fel konto.

View solution in original post

3 Replies
Marked as solution

Antar att det du får snabbare svar om du kan skriva det på engelska.

 

Translation below:

I used Spotify on my wifes phone and used my credentials. I probaly answered yes at some point where I shouldn't do it. Now everytime I use Spotify on my home computer, logged on with my credentials, my wifes Facebook profile picture is shown in the upper right corner. If I share my music with my friends on Facebook, my wife is shown as the sender of the music. What can I do about this?

 

Hoppas att du får mer svar nu än vad jag kan ge dig, varken är eller vill bli medlem av facebook av olika orsaker så jag kan tyvärr inte hjälpa dig.

 

/Zappa

Marked as solution

Tackar! Jag hittade svaret till **bleep**. Jag var inloggat mot Facebook med fel konto.

Men Ni vill att vi ska gradera upp till Premium ändå: Vi har varit Premium kunder i mer än 6 år men det blir bara krångligare och krångligare. Nu betalar vi för ngt som vi tydligen inte får.

 

mvh Anders Fhogelin

Suggested posts