Announcements

Help Wizard

Step 1

NEXT STEP

FAQs

Please see below the most popular frequently asked questions.

Loading article...

Loading faqs...

VIEW ALL

Ongoing Issues

Please see below the current ongoing issues which are under investigation.

Loading issue...

Loading ongoing issues...

VIEW ALL

Premium Familiar

Premium Familiar

Boa tarde.
Meu plano é o premium família, do qual somente minha irmã participa. Sendo que todo mês a assinatura dela cai, e eu não consigo adicioná-la novamente, e todo mês ela tem que criar um e-mail diferente pra que eu a adicione, senão não consegue usar. Vale ressaltar que residimos no mesmo endereço, inclusive no cadastramento do endereço ela utiliza letras, números e pontuações exatamente iguais aos da minha conta. Gostaria da resolução do problema o mais breve possível, caso contrário cancelarei não só a conta familiar, mas também o meu premium e migrarei para outra plataforma digital. Muito obrigada e fico no aguardo de um breve retorno.

Reply
3 Replies

Hey @Laiz, thanks for writing.

We hope you don't mind us replying in English. Don't worry, our customer support team could give you a hand with this in Portuguese.

You can get in touch with them here, or via social media channels on Facebook and Twitter.

They'll reply to your message as soon as possible.

Have an amazing day 🙂

Estou tendo o mesmo prolema, todas as pessoas que utilizam a conta comigo estão conseguindo usar exeto uma pessoa. Já tirei ela do plano e coloquei novamente com um novo convite e continua com esse problema. Se o problema persistir terei que cancelar minha assinatura.

Hey @Mayara51, welcome to the Spotify Community!

We hope you don't mind we reply in English. If you need help with your plan, we suggest you to contact our customer support team via email here, or via social media channels on Facebook and Twitter.

Hope this helps, have a nice day 🙂

Suggested posts

Let's introduce ourselves!

Hey there you,   Yeah, you! 😁   Welcome - we're glad you joined the Spotify Community!   While you here, let's have a fun game and get…

ModeratorStaff / Moderator/ 4 years ago  in Social & Random