Announcements

Help Wizard

Step 1

NEXT STEP

Account Gehackt

Account Gehackt

Geachte Heer/Mevrouw

Mijn oude spotify account is gehackt en heb inmiddels een nieuwe spotify aangemaakt maar de oude account wil ik hebben verwijderd alleen dit lukt mij niet en heb hierin ondersteuning nodig omdat het email adres erin staat die gehackt is kan ik geen wachtwoord opvragen

Met Vriendelijke Groeten

Florin Hilberink

Reply
5 Replies

Hoi @user-removed! 

Dat klinkt niet goed. Je kan hier (zonder inloggen) contact opnemen met Spotify. Zij zullen je verder helpen. Laat het me weten als je nog andere vragen hebt!

Fijne feestdagen! 🙂

HuboSpotify Star
Help others find this answer and click "Accept as Solution".
If you appreciate my answer, maybe give me a Like.
Note: I'm not a Spotify employee.

Hallo,

Mijn account is waarschijnlijk ook gehackt. Ik had een paar maanden terug ineens een profielfoto op mijn account staan van een jongen die ik niet kenden. Ook werden afspeellijsten verwijderd en aangemaakt door diegene. Daarna was er een tijd niks aan de hand, maar nu klopt mijn wachtwoord ineens niet meer. Ik heb mijn wachtwoord veranderd maar dat lukte ook niet. Ineens kwam ik erachter dat mijn gebruikersnaam was veranderd. Dit heb ik niet zelf gedaan (dat kan geloof ik niet eens). Met het verandere wachtwoord lukte het ineens wel om in te loggen. Ik had Spotify premium en dat is nu ineens Spotify Free.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen! 

Alvast bedankt. 

Hey @problem3!

Dat klinkt niet fijn. Iemand van Spotify kan een kijkje backstage nemen en er voor zorgen dat alles veilig is. Je kan ze via dit formulier bereiken of je kan ze een DM sturen op @SpotifyCares. Laat me weten hoe dat gaat.

Fijne dag nog! 🙂

HuboSpotify Star

Hallo,

Ik heb Spotify communties een DM gestuurd maar er werd niet op gereageerd.

Een aantal dagen erna deed mijn spotify premium het gewoon weer. Ik weet niet of het komt doordat ik mijn wachtwoord niet goed had ingetypt, of doordat de hacker is gepakt.

In ieder geval heel erg bedankt voor het advies!

Hey @problem3!

Goed om te horen dat alles weer werkt! Als je nog andere vragen hebt, stel ze gerust.

Fijne dag nog! 🙂

HuboSpotify Star

Suggested posts

Let's introduce ourselves!

Hey there you,   Yeah, you! 😁   Welcome - we're glad you joined the Spotify Community!   While you here, let's have a fun game and get…

ModeratorStaff / Moderator/ 4 years ago  in Social & Random