Announcements

Help Wizard

Step 1

NEXT STEP

FAQs

Please see below the most popular frequently asked questions.

Loading article...

Loading faqs...

VIEW ALL

Ongoing Issues

Please see below the current ongoing issues which are under investigation.

Loading issue...

Loading ongoing issues...

VIEW ALL

Betaling

Betaling

Ik betaal al meer dan een jaar elke maand 9.99 voor mijn premium account. Sinds vandaag geeft Spotify aan dat ik een gratis account heb. Echter heb ik deze maand ook gewoon 9,99 betaald. Zou iemand mij hiermee kunnen helpen?

De betalingen worden wel elke maand via de bankafschriften  betaald dus daar zo het niet aan moeten liggen.

Reply
5 Replies

Hey @Bedelu! Welkom bij de community!

Dat is niet de bedoeling! Kan je misschien hier kijken of je abonnement nog actief is? Laat het me weten.

Fijne avond! 🙂

HuboSpotify Star
Help others find this answer and click "Accept as Solution".
If you appreciate my answer, maybe give me a Like.
Note: I'm not a Spotify employee.

Nee, er staat vrij duidelijk, u heeft een free spotify: kom terug bij Premium wanneer je maar wilt. Dus hij is ergens overgesprongen naar een free account. 

Hey @Bedelu!

Zou je misschien hier kunnen kijken of dit het juiste account is? Als het goed is staat er van elke maand een aankoopbewijs. Dit artikel kan ook van pas komen.

Fijne dag nog! 🙂

HuboSpotify Star

Helaas is het niet gelukt, ik ben in staat om een nieuwe account aan te maken maar het zou fijn zijn als ik dna niet twee x per maand een afschrijving krijg! Ik ben een vast gebruiker van spotify dus wil het heel graag snel terug en heb na mijn betalingen gekeken allemaal netjes op tijd. Daarnaast heb ik alle acties gedaan die mij werden aanbevolen helaas zonder succes

Hey @Bedelu!

Alright. Iemand van Spotify kan een kijkje achter-de-schermen voor je nemen. Hier kan je een bericht naar ze sturen. Laat het me weten als je nog iets anders nodig hebt.

Fijne avond! 🙂

HuboSpotify Star

Suggested posts