Type in your question below and we'll check to see what answers we can find...
Loading article...
Submitting...
If you couldn't find any answers in the previous step then we need to post your question in the community and wait for someone to respond. You'll be notified when that happens.
Simply add some detail to your question and refine the title if needed, choose the relevant category, then post.
Before we can post your question we need you to quickly make an account (or sign in if you already have one).
Don't worry - it's quick and painless! Just click below, and once you're logged in we'll bring you right back here and post your question. We'll remember what you've already typed in so you won't have to do it again.
Please see below the most popular frequently asked questions.
Loading article...
Loading faqs...
Please see below the current ongoing issues which are under investigation.
Loading issue...
Loading ongoing issues...
Mijn spotify account is van de 1 op de andere dag veranderd van premium naar free.
Ik heb zelf geen aanpassingen gedaan in mijn abonnement. Ik heb een premium account via mijn mobiele abonnement van KPN. Ik ben zelf werkzaam voor KPN en kan zien dat er geen wijzigingen zijn geweest in mijn abonnement, de optie gratis spotify staat zelfs aan. Help?
Hey @nmstumansery! Welkom bij de community!
Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Weet je zeker dat je bent ingelogd op het juiste account? Je kan met behulp van deze stappen controleren of je meerdere accounts hebt. Laat het me weten.
Fijne dag nog! 🙂
Hey @Betulnaz!
Geen zorgen! Weet je zeker dat je bent ingelogd op het juiste account? Je kan met behulp van deze stappen controleren of je meerdere accounts hebt. Laat het me weten. 🙂
Fijne dag nog!
Hey @Sate-kambing! Welkom bij de Spotify Community!
Dat is gek, zou je me je betalingsmethode kunnen laten weten? Kun je ook je abonnementsstatus, die hier staat aangegeven, even doorgeven? Ik zal een kijken wat ik kan doen. 🙂
Fijne avond!
Hoi @Sate-kambing!
Als je je weer hebt geabonneerd op Premium met hetzelfde account hoef je je geen zorgen te maken. Als je merkt dat er toch twee keer een afschrijving wordt gedaan, laat het me weten! 🙂
Fijne avond!
Ik heb sinds een maand Spotify for family en sinds vandaag kan niemand meer inloggen. Het account is verandert naar free. De laatste betaling is niet afgeschreven maar ik heb ook geen mail daar over ontvangen. Ook kan ik bij facturen niets vinden over open staande betalingen. Hoe kan ik het account herstellen?
Hey @Buurman_K! Welkom bij de Spotify Community!
Dat is niet de bedoeling! Het kan zijn dat je meerdere accounts hebt. Je kan dat controleren met behulp van deze stappen. Laat me weten of dat het geval is! 🙂
Fijne avond!
Beste Huib,
Er is niets veranderd aan mijn account of dat van mijn gezinsleden. kan je nagan of er facturen open staan, en zo ja, hoe ik deze alsnog kan voldoen?
Hey @Buurman_K!
Hmm, dat is apart. Spotify kan je hierbij verder helpen, stuur ze een berichtje met dit formulier (Nederlands) or op Facebook (Engels) of Twitter (Engels). Laat me weten hoe het gaat!
Fijne dag nog!
Ik heb het zelfde probleem met mijn familie account. Van de ene op de andere dag de free version. In ben niet aangemeld onder een ander account of wat ook. Bij mij is de betaling volgens de betaalstatus gewoon afgeschreven. Inmiddels zitten we al 4 dagen zonder premium wat erg vervelend is. Daarnaast vind ik het erg lastig om hulp te krijgen wat ik echt een gigantische misser vind. Frustratie allom.
Hulpen een snelle oplossing zou heel erg fijn zijn.
Mijn account is ook ineens van premium veranderd naar free zonder dat ik dit zelf heb gedaan. Ik heb alle stappen doorlopen van jullie site maar daar zit het niet in want op sonos kan ik nog wel in mijn afspeellijsten maar via de app niet meer.. ik hoop dat jullie dit snel kunnen verhelpen
Hey there you, Yeah, you! 😁 Welcome - we're glad you joined the Spotify Community! While you here, let's have a fun game and get…