Help Wizard

Step 1

NEXT STEP

I cant play some music on my PC

I cant play some music on my PC

Plan

Premium

Country

Mexico

Device

PC

Operating System

Windows 7 and 8.1

 

My Quest ion or Issue

I can´t play some songs on my computer since the last update.

 I haven't problems on my cellphone, but on my computer i can't play very songs. i need help.
I Sorry for my english, i'm using G-translate.

No puedo reproducir algunas canciones en mi computadora desde la última actualización.
En mi celular sin problemas puedo reproducir playlist y canciones en general. Pero en la computadora no puedo reproducir nada que no haya sido descargado o guardado previamente

Captura.PNG
Reply
1 Reply

The same thing happens to me. I'm a Premium user, logged in through Facebook, and on PC won't let me play most songs. From the mobile I have no problem. 

Please, can you check this problem? I see it very often and as a premium paying user, I can't play the music on my PC and my account has these problems .... is not aceptable. As you can see it's a problem that happens to many users, I've seen more of the same problems in the forum.

Thank you very much in advance, 

Best regards,

Alberto Díez

___________________________________________________________

Me sucede lo mismo. Soy usuario Premium, con el inicio de sesión a través de Facebook, y en PC no me deja reproducir la mayoría de canciones. Desde el móvil no tengo ningún problema. 

Por favor, podéis revisar este problema? Lo veo muy a menudo y como usuario de pago Premium, que no se me reproduzca la música en el PC y mi cuenta de estos problemas.... como que no me hace mucha gracia. Como podéis ver es un problema que le sucede a muchos usuarios, he visto más problemas iguales en el foro.

Muchas gracias por adelantado, 

Un saludo, 

Alberto Díez

 

 

Suggested posts