Help Wizard

Step 1

NEXT STEP

FAQs

Please see below the most popular frequently asked questions.

Loading article...

Loading faqs...

VIEW ALL

Ongoing Issues

Please see below the current ongoing issues which are under investigation.

Loading issue...

Loading ongoing issues...

VIEW ALL

Premium Family

Get help verifying your Premium for Family.

Start a topic

Forum Posts

Solved!! Can't Use 2 Devices Simultaneously??

Hello,I recently upgraded to Premium so I could share Spotify with my mom. But if I'm listening to mine, she can't listen to hers, and vice versa. She was at work listening to her playlist, and I was at home searching songs, but I could HEAR what SHE...

• Casual Listener
  • JillianWilkie
  • Regular
  • 151555 Views
  • 32 replies
  • 9 likes
  • 151555 Views
  • 32 replies
  • 9 likes

Premiu Familia

Bom dia ! Bom eu sou novo pelo plano Premium Familiar ontem 08/05/2017 virou o mês o pagamento foi efetuado com sucesso, só que tirando isso deu algum problema sumiram os meus convidados todo mês tenho que mandar os convites ou não precisa ? ontem su...

• Newbie
  • Bom dia ! Bom eu sou novo pelo plano Premium Familiar ontem 08/05/2017 virou o mês o pagamento foi efetuado com sucesso, só que tirando isso deu algum problema sumiram os meus convidados todo mês ten...
  • Bittencourt
  • Spotify Star
  • 306 Views
  • 1 replies
  • 0 likes
  • 306 Views
  • 1 replies
  • 0 likes

Plano Premium familiar

Hello, I have the family premium plan, but members of my family can not use the plan because spotify removes them, saying that they do not live in the same address as me ..... being the user is my sister. How to solve this? Is the second time it occu...

• Newbie
  • Hello,  I have the family premium plan, but members of my family can not use the plan because spotify removes them, saying that they do not live in the same address as me ..... being the user i...
  • Bittencourt
  • Spotify Star
  • 205 Views
  • 1 replies
  • 0 likes
  • 205 Views
  • 1 replies
  • 0 likes

Premium Family Account issue

Hey Everyone,My Girlfriend and I share a Premium Family account but we've been running into an issue lately; we can' listen to music at the same time. I already made sure she was on the account and we both logged-off/on to rule out connection issues....

• Newbie
  • Hey Everyone, My Girlfriend and I share a Premium Family account but we've been running into an issue lately; we can' listen to music at the same time. I already made sure she was on the account a...
  • Robert_W
  • Community Legend
  • 207 Views
  • 1 replies
  • 0 likes
  • 207 Views
  • 1 replies
  • 0 likes

Öğrenci indirimi aldım ama hala premium değilim

Odemem alınmış gözüküyor ancak hala öğrenci premiumuna geçemedim. Odemem bankadan bekleyenler kısmında görünüyor. Bu sorunu nasıl düzeltebilirim!!?

• Newbie
  • Odemem alınmış gözüküyor ancak hala öğrenci premiumuna geçemedim. Odemem bankadan bekleyenler kısmında görünüyor. Bu sorunu nasıl düzeltebilirim!!?
  • 196 Views
  • 0 replies
  • 1 likes
  • 196 Views
  • 0 replies
  • 1 likes

Uyeligimi tekrar aktif hale getirememem

Uyeligim durduruldu devam ettirmek icin odeme bilgilerini giriyorum ancak kabul etmiyor

• Newbie
  • Uyeligim durduruldu devam ettirmek icin odeme bilgilerini giriyorum ancak kabul etmiyor
  • user-removed
  • Not applicable
  • 314 Views
  • 1 replies
  • 0 likes
  • 314 Views
  • 1 replies
  • 0 likes

living on the border, use Spotify in two countries?

Hello, I'm trying to get a Premium Account, but it doesn't work since I have a German credit card and my Laptop's IP address is somehow Austrian. I'm living on the austrian side of the border, crossing it several times a day, e.g. to get to universit...

• Visitor
  • Hello,   I'm trying to get a Premium Account, but it doesn't work since I have a German credit card and my Laptop's IP address is somehow Austrian. I'm living on the austrian side of the borde...
  • 139 Views
  • 0 replies
  • 0 likes
  • 139 Views
  • 0 replies
  • 0 likes

Superuser Contribution Problema com o Plano Familiar

OlaTenho um plano familia a quase um ano, esses dias meu irmão e minha mulher foram descadastrados e todos os endereço possiveis que temos da como não correto. Sendo que nem para mim apresenda o numero de cadastro do meu CEP. Gostaria de arrumar muit...

• Newbie
  •   Ola Tenho um plano familia a quase um ano, esses dias meu irmão e minha mulher foram descadastrados e todos os endereço possiveis que temos da como não correto. Sendo que nem para mim aprese...
  • Bittencourt
  • Spotify Star
  • 252 Views
  • 2 replies
  • 0 likes
  • 252 Views
  • 2 replies
  • 0 likes

Posso ter o Desconto Universitário, tento uma conta Premium Familiar ?

Olá Boa tarde, eu possou uma conta Premium Familiar e gostaria de saber se posso ter o Desconto Universitario na mesma

• Newbie
  • Olá Boa tarde, eu possou uma conta Premium Familiar e gostaria de saber se posso ter o Desconto Universitario na mesma 
  • Bittencourt
  • Spotify Star
  • 1450 Views
  • 3 replies
  • 1 likes
  • 1450 Views
  • 3 replies
  • 1 likes

family premium account

Hallo, sinds vorig jaar hebben wij een family premium account. Nu wil ik mijn man uitnodigen om een eigen account aan te maken, maar bij mijn account staat alleen premium. Vorig jaar heb ik mijn zoon wel kunnen uitnodigen. Wat kan het probleem zijn? ...

• Newbie
  • Hallo, sinds vorig jaar hebben wij een family premium account. Nu wil ik mijn man uitnodigen om een eigen account aan te maken, maar bij mijn account staat alleen premium. Vorig jaar heb ik mijn z...
  • Arno4
  • Casual Listener
  • 219 Views
  • 1 replies
  • 0 likes
  • 219 Views
  • 1 replies
  • 0 likes

Solved!! Spotify family doesnt work.

I'm trying to invite a person who lives with me, but the system tell me that it is impossible to verify if the person lives with me. It is the same postal code. How does spotify perform that verification?What can I do to make this work?

• Casual Listener
  • I'm trying to invite a person who lives with me, but the system tell me that it is impossible to verify if the person lives with me. It is the same postal code.  How does spotify perform that v...
  • osornios
  • Spotify Star
  • 1277 Views
  • 7 replies
  • 0 likes
  • 1277 Views
  • 7 replies
  • 0 likes

Superuser Contribution Problemas con Dirección y Facebook enlazados

Saludos Socios de Spotify El problema que presento el día de hoy es por un problema de dirección como muchos otros anteriores a mi en Spotify, la situación es que al registrarnos en Spotify lo hicimos a travez de Facebook, en ningún momento llenamos ...

1.jpg 2.jpg 3.jpg 4.jpg
  • Casual Listener
  • Saludos Socios de Spotify   El problema que presento el día de hoy es por un problema de dirección como muchos otros anteriores a mi en Spotify, la situación es que al registrarnos en Spotify ...
  • Aimee_T
  • Roadie
  • 554 Views
  • 1 replies
  • 0 likes
  • 554 Views
  • 1 replies
  • 0 likes

ÖĞRENCİ İNDİRİMİNİ ALDIKTAN SONRA ÖDEME YAPMIYOR

Tüh, kartın veya ödeme sağlayıcın kötü bir gün geçiriyor galiba. Merak etme, senden hiç ücret alınmadı. Tekrar dene veya başka bir ödeme yöntemi kullan.BU HATAYI ALIP alıp duruyorum normalde ödeme alıyodu indirim üyeliğine geçtim ödeme almadı bu hata...

• Newbie
  • Tüh, kartın veya ödeme sağlayıcın kötü bir gün geçiriyor galiba. Merak etme, senden hiç ücret alınmadı. Tekrar dene veya başka bir ödeme yöntemi kullan. BU HATAYI ALIP alıp duruyorum normalde ödeme...
  • 232 Views
  • 0 replies
  • 0 likes
  • 232 Views
  • 0 replies
  • 0 likes

Superuser Contribution Re: Post of the Week: Problems to join family plan

Nos borraron del plan, solo se han podido conectar 2 miembros de la familia, desde el día martes 2 de Mayo, no hemos podido conectarnos el resto, urge nos solucionen.

• Newbie
  • Nos borraron del plan, solo se han podido conectar 2 miembros de la familia, desde el día martes 2 de Mayo, no hemos podido conectarnos el resto, urge nos solucionen.
  • Aimee_T
  • Roadie
  • 196 Views
  • 1 replies
  • 0 likes
  • 196 Views
  • 1 replies
  • 0 likes

Superuser Contribution Problema para unirme a Plan familiar

Mi hermano creo una cuenta de plan familiar y nos invitó, pero no recuerda la dirección y código postal exactosrequeridos para poder verificar la dirección con el titular y no nos deja unirnos. Ayuda por favor

• Newbie
  • Mi hermano creo una cuenta de plan familiar y nos invitó, pero no recuerda la dirección y código postal exactos requeridos para poder verificar la dirección con el titular y no nos deja unirnos. Ayu...
  • PEPOTE
  • Casual Listener
  • 268 Views
  • 2 replies
  • 0 likes
  • 268 Views
  • 2 replies
  • 0 likes

Superuser Contribution Problea con direccion plan Familiar

Tengo plan familiar premuim, el sistema eliminó a mi familia por no validar la direccion... cancelé mi suscripcion, di de alta la suscripcion nuevamente como sugiere Spotify, y en ningun lugar se introducen datos de la direccion.... resultado mi fami...

• Casual Listener
  • Tengo plan familiar premuim, el sistema eliminó a mi familia por no validar la direccion... cancelé mi suscripcion, di de alta la suscripcion nuevamente como sugiere Spotify, y en ningun lugar se int...
  • PEPOTE
  • Casual Listener
  • 316 Views
  • 3 replies
  • 0 likes
  • 316 Views
  • 3 replies
  • 0 likes

Superuser Contribution Cuenta familiar premium

Cuando envío el código al resto de mi familia, no pueden abrir la cuenta porque les señala que no viven en el mismo lugar y colocan la misma dirección, pero yo no recuerdo bien el código postal que pusimos al abrir la cuenta ya que no conocíamos el d...

• Newbie
  • Cuando envío el código al resto de mi familia, no pueden abrir la cuenta porque les señala que no viven en el mismo lugar y colocan la misma dirección, pero yo no recuerdo bien el código postal que p...
  • 1281993149
  • Newbie
  • 259 Views
  • 2 replies
  • 0 likes
  • 259 Views
  • 2 replies
  • 0 likes

Superuser Contribution Cobrança indevida

Olá! Comecei a usar o spotify no dia 01/05/2017. Comecei o teste premium grátis de 7 dias, gostei bastante do aplicativo e ontem (dia 04/05/2017) decidi assinar a conta premium universitário. Tive MUITA dificuldade durante o processo, o aplicativo pa...

• Newbie
  • Olá! Comecei a usar o spotify no dia 01/05/2017. Comecei o teste premium grátis de 7 dias, gostei bastante do aplicativo e ontem (dia 04/05/2017) decidi assinar a conta premium universitário.  ...
  • Aimee_T
  • Roadie
  • 426 Views
  • 1 replies
  • 0 likes
  • cobrança
    indevida
    Premium
  • 426 Views
  • 1 replies
  • 0 likes