Help Wizard

Step 1

NEXT STEP

Hackad

Hackad

Spotifys support är ju helt undre standard, ren ut sagt så jävla värdelös.

Jag har blivit hackad, enda anledningen till att jag kan logga in är igenom fb.

Nån har alltså lyckats tagit sig in på mitt acc, ändrat email, lösenordet, kön och när jag är född. Har försökt att komma i kontakt med någon men får bara länkar till deras faq och dylikt. Är ledsen om ert jobb är lite jobbigt och de är lättare och skicka länkar än att göra ert jobb. Men jag behöver hjälp att ändra 1. Emailen till mitt konto då någon har ändrat det. 2. Lösenordet till mitt konto då någon har ändrat det. Efter de kan jag fixa resten själv. men inte fan får man hjälp med att ändra det. Finns de nån här som kan hjälpa mig, eller som vet hur man kan få tag på nån som kan hjälpa mig?

4 Replies

Hey Lillenolle,

I can see that my colleague replied to your case 3641568.  Could you please reply back via that thread with the requested information?  We will then be able to recover your account.

har samma problem som dig men kan inte ens ta tillbaka kontot eftersom de skickar formuläret till hackarns email istället för min gamla.

Are you for real? How can we return with a response when you send the questions to the hackers? How can you have had this rutine for so long and believed it was a good way to handle these problems?

How many accounts do you lose every month? Because the **bleep**ing hackers won't pay you a dime. And neither will we if you help the hackers stay in controll of the accounts. 

I have the same problem. No help so far. Except for maybe the hackers who they sent the email to...

Suggested posts