Help Wizard

Step 1

NEXT STEP

FAQs

Please see below the most popular frequently asked questions.

Loading article...

Loading faqs...

VIEW ALL

Ongoing Issues

Please see below the current ongoing issues which are under investigation.

Loading issue...

Loading ongoing issues...

VIEW ALL

Nummer kan niet worden afgespeeld

Solved!

Nummer kan niet worden afgespeeld

We hebben hier Spotify Premium (via KPN) met een goede internet verbinding en Windows 10. 

 

Na 1,5 nummer stopt het nummer ermee en krijgen we de melding: Het huidige nummer kan niet worden afgespeeld. 

 

We hebben al wat gegoogled, maar het enige wat we kunnen vinden is dat het komt door Windows 10. Maar Windows 10 staat er al langer op en de melding is er pas sinds 2 weken. 

 

Spotify hebben we al opnieuw geinstaleerd. 

 

Wat te doen?? 

Reply

Accepted Solutions
Marked as solution

9 Replies

Hier precies het zelfde verhaal, ook window 10 erop gezet denk dat dat de oorzaak is,

Zelfde probleem helaas. Ook alleen maar last van via de PC.

Hopelijk heeft iemand, of het beste spotify zelf, een oplossing hiervoor

Hier een soortgelijk probleem. Sinds deze week kan ik op zowel een Windows 7 pc (werk) als op mijn eigen windows 10 laptop geen enkel nummer afspelen. De melding:  "Dit nummer is niet beschikbaar, als het bestand op je computer staat kun je het importeren." komt naar voren. Als ik mijn iphone pak, doet alles het wel :(. Iemand een idee?

Marked as solution

Ik heb het op kunnen lossen door een oudere versie van Spotify te gebruiken:

http://upgrade.spotify.com/upgrade/client/win32-x86/spotify_installer-1.0.7.157.g2a6526f9-88.exe

 

WERKT WEER ALS EEN TIERELIER, TOP, THX 🙂

Vanavond zelfde probleem hier opeens. Niet na een update of wat dan ook. Gewoon zomaar ineens ...

 

Bedankt voor de link! Heb hem opgeslagen voor een volgende keer dat Spotify de mist in gaat

Belachelijk !! De oudere versie werkt beter inderdaad. Bedankt!

Aan de hand van bovenstaande oplossing een tijdelijke work-around dus. Komt er nog een reactie van Spotify t.a.v. dit probleem en een update om bovenstaand probleem (wat schijnbaar al erg lang speelt) op te lossen?

Hier hetzelfde en ik begin mij er onderhand helemaal dood aan te ergeren! Steeds dezelfde melding dat het huidige nummer niet kan worden afgespeeld! Alles geprobeerd en ik heb steeds vaker dat ik allerlei halstoeren moet uithalen om mijn muziek weer af te kunnen spelen. Misschien toch maar overstappen op iets anders??

Suggested posts