Help Wizard

Step 1

NEXT STEP

Kan niet inloggen

Kan niet inloggen

Kan niet inloggen op mijn nieuwe telefoon. Zegt dat account al bestaat en inloggen met Facebook geeft hij code 404.
Reply
18 Replies

Hey Angela! Welkom bij de community!

 

Hmm... dat klinkt raar! Kan je toevallig wel inloggen op deze pagina?

HuboSpotify Star
Help others find this answer and click "Accept as Solution".
If you appreciate my answer, maybe give me a Like.
Note: I'm not a Spotify employee.

Ik ben perongeluk uitgelogt maar ik weet mij wachtwoord nietmeer en ik weet niet meer met welke emailadres ik heb geregistreerd

Hey @Harry121! Welkom bijj de community!

Dat is niet fijn! Spotify kan een kijkje achter de schermen nemen. Je kan hier contact met ze opnemen. Laat het me weten als je nog andere vragen hebt.

 

Fijne dag nog! 🙂

HuboSpotify Star
Help others find this answer and click "Accept as Solution".
If you appreciate my answer, maybe give me a Like.
Note: I'm not a Spotify employee.

Hoi, ik kan niet inloggen, ik krijg als antwoord dat mijn gegevens al bekend zijn bij jullie maar ik kan dus niet inloggen. Heb een family abbo gekocht.

Hey @madonnetta! Welkom bij de community!

Dat is niet de bedoeling! Op welk apparaat probeer je in te loggen? Laat het me weten!

Fijn weekend! 🙂

HuboSpotify Star
Help others find this answer and click "Accept as Solution".
If you appreciate my answer, maybe give me a Like.
Note: I'm not a Spotify employee.

Ik heb ik 2014 een tijdelijk gratis account genomen, maar dit verder niet verlengd.

Nu wil ik graag een premium account nemen met hetzelfde email adres als in 2014, maar ik kan steeds niet inloggen.

Als ik me wil registreren wordt aangegeven dat mijn mailadres al in gebruik is.

Als ik me wil aanmelden met Facebook, dan krijg ik de foutcode 404.

Als ik op 'wachtwoord vergeten' druk, dan krijg ik de melding: Blijkbaar gebruik je je Facebook-gebruikersnaam en -wachtwoord om in te loggen op Spotify. Om je Facebook-wachtwoord te wijzigen, ga naar je instellingenpagina op <a href="http://www.facebook.com" target=" blank">facebook.com</a>.

 

Ik heb nu een nieuw tijdelijk mailadres en account gemaakt om jullie een bericht te kunnen sturen.

Kunnen jullie me aangeven hoe ik kan inloggen met mijn eigen e-mailadres (waarmee ik het tijdelijke account heb gemaakt in 2014)?

 

groet, Jeroen

Hey @jrnbouwmann! Bedankt voor je bericht.

 

Ik help je graag verder, zou je misschien een screenshot kunnen sturen van de 404 foutmelding die je ziet als je probeert in te loggen met Facebook? Ook kan het inloggen met een andere browser helpen. Laat me weten hoe het gaat! 🙂

 

Fijne dag nog!

HuboSpotify Star
Help others find this answer and click "Accept as Solution".
If you appreciate my answer, maybe give me a Like.
Note: I'm not a Spotify employee.

Hoi Huib,
Ik heb het opnieuw geprobeerd, maar nu krijg ik geen foutmelding meer.
Maar inloggen of registreren lukt nog steeds niet.
Als ik probeer in te loggen met fb krijg ik onderstaand bericht.

[cid:image001.jpg@01D2FB1E.D2F99B90]
Als ik vervolgens op wachtwoord vergeten klik dan krijg ik het volgende scherm

[cid:image002.jpg@01D2FB1E.D2F99B90]
En als ik me opnieuw wil registreren het volgende bericht
[cid:image003.jpg@01D2FB1E.D2F99B90]

Ik weet echt even niet meer wat ik nog kan doen.

Hopelijk heb jij een oplossing.



Groet, Jeroen




Hey Jeroen!

 

Ik kan de afbeeldingen die je hebt toegevoegd niet zien, zou je ze misschien nog een keer kunnen proberen te versturen. En even om het zeker te weten, je hebt een oud account, dat je ooit hebt aangemaakt met Facebook, dat je nu wilt upgraden naar Premium maar wanneer je probeert in te loggen lukt dat niet. Laat het me weten!

 

Fijne dag! 🙂

HuboSpotify Star
Help others find this answer and click "Accept as Solution".
If you appreciate my answer, maybe give me a Like.
Note: I'm not a Spotify employee.

Hoi Huib,

Ja klopt.
Ik heb in 2014 een account gemaakt met mailadres jrnbouwman@gmail.com.
Of ik heb met Facebook ingelogd, dat weet ik niet meer zeker.
Het (gratis) account van 2014 heb ik destijds niet verlegd.
Nu wil ik met hetzelfde emailadres jrnbouwman@gmail.com een premium account maken, maar dat lukt dus niet. Ook niet via facebook.
Ik zal de afbeeldingen nog een keer bijvoegen:
[cid:image001.jpg@01D2FB1E.D2F99B90]
[cid:image002.jpg@01D2FB1E.D2F99B90]



[cid:image003.jpg@01D2FB1E.D2F99B90]


Hey @jrnbouwmann!

 

Alright, Spotify kan je oude account sluiten en je e-mail adres vrijgeven. Je kan ze een berichtje sturen op Facebook of Twitter op @SpotifyCares (Engels) of je kan ze hier een e-mail sturen (Nederlands en Engels). Laat het me weten als er nog iets anders is waarmee ik je kan helpen! 🙂

 

Fijne dag nog!

HuboSpotify Star
Help others find this answer and click "Accept as Solution".
If you appreciate my answer, maybe give me a Like.
Note: I'm not a Spotify employee.

Hi Huib,

Als ik op jouw link klik dan moet ik weer inloggen op spotify. Dat lukt juist niet;)
Ik heb geen twitter.
Welk adres kan ik gebruiken als ik via Messenger een bericht wil sturen?

Hey Jeroen!

Dat was inderdaad niet de goede link, hier (https://support.spotify.com/contact-spotify-anonymous/) kan je ze bereiken zonder ingelogd te zijn. Zorg dat je alle details over je account geeft. Je kan ze ook via Facebook bereiken op https://facebook.com/SpotifyCares. Laat me weten hoe het gaat! 🙂

Fijne dag!
HuboSpotify Star
Help others find this answer and click "Accept as Solution".
If you appreciate my answer, maybe give me a Like.
Note: I'm not a Spotify employee.

Dag Huib,

Het is inmiddels gelukt om een account te maken met mijn mailadres!!
Bedankt voor je hulp 🙂

Hey @jrnbouwmann!

 

Ik zie dat je contact hebt gehad met Spotify Support. Goed om te horen, dat alles is opgelost. Als je nog vragen hebt, stel ze gerust! 🙂

 

Fijn weekend alvast!

HuboSpotify Star
Help others find this answer and click "Accept as Solution".
If you appreciate my answer, maybe give me a Like.
Note: I'm not a Spotify employee.

Hoi,

 

Ik heb doe mee aan premium voor family en ik heb de app op mijn mobiel maar ik was opeens uitgelogd en ik kan niet meer inloggen. Ik heb al 3x een nieuw wachtwoord aangemaakt maar dat werkt ook niet en dan krijg ik de foutcode 404 en met Facebook lukt het ook niet.

 

Groet, Wies

@Ingrid wrote:
Hoi, ik kan niet inloggen, ik krijg als antwoord dat mijn gegevens al bekend zijn bij jullie maar ik kan dus niet inloggen. 

 

Ik kan niet inloggen in de app. Ik heb mijn wachtwoord verandert en dan word je vanzelf ingelogd op safari (iphone). Ik kan dus wel inloggen op safari maar niet op de spotify-app. Ik kan dus geen muziek luisteren waar ik iedere maand voor betaal, wat ik overigens voor deze maand echt niet doe als het niet geregeld wordt.

Suggested posts