Help Wizard

Step 1

NEXT STEP

Premium Family

Get help verifying your Premium for Family.

Start a topic

Forum Posts

Solved!! Can't Use 2 Devices Simultaneously??

Hello,I recently upgraded to Premium so I could share Spotify with my mom. But if I'm listening to mine, she can't listen to hers, and vice versa. She was at work listening to her playlist, and I was at home searching songs, but I could HEAR what SHE...

  • Casual Listener
  • JillianWilkie
  • Regular
  • 134241 Views
  • 32 replies
  • 8 likes
  • 134241 Views
  • 32 replies
  • 8 likes

Problemas com plano familiar

Bom diaEstou com problemas para registrar minha mãe no meu plano familiar, na hora que tento registrar aparece que a gente nao mora na mesma casa sendo que moro com ela. Gostaria de resolver isso o mais rapido possivel , meu email é L.spring@hotmail....

  • Newbie
  • Bom dia Estou com problemas para registrar minha mãe no meu plano familiar, na hora que tento registrar aparece que a gente nao mora na mesma casa sendo que moro com ela. Gostaria de resolver isso o...
  • Bittencourt
  • Spotify Star
  • 344 Views
  • 4 replies
  • 0 likes
  • 344 Views
  • 4 replies
  • 0 likes

Super Disappointed

Spotify, Is it really possible that there is no one I can call to get immediate assistance? You are a huge company with a zillion users - not having live help is absolutely unacceptable. Not only that, you are set up to make it incredibly hard to fin...

  • Casual Listener
  • ...ot the only game in town - and so if your customer experience is **bleep**ty, you are nothing.    My issue: I signed up for the family plan, designated my family members and yet only one o...
  • MartinStoichkov
  • Community Legend
  • 332 Views
  • 5 replies
  • 0 likes
  • 332 Views
  • 5 replies
  • 0 likes

Solved!! Plano familiar com problema

Está acusando que eu e minha mãe não moramos no mesmo endereço e eu não consigo mudar isto. Quero solução urgente. Já enviei 3 convites e todos dizem que não é possível confirmar que moramos no mesmo endereço.

  • Newbie
  • Está acusando que eu e minha mãe não moramos no mesmo endereço e eu não consigo mudar isto. Quero solução urgente. Já enviei 3 convites e todos dizem que não é possível confirmar que moramos no mesmo...
  • Bittencourt
  • Spotify Star
  • 1074 Views
  • 12 replies
  • 3 likes
  • 1074 Views
  • 12 replies
  • 3 likes

Family Plan Invite Glitch

I made a family plan and recently tried to add members, however I ran into an issue with the links not copying. Yet they are being claimed as pending and I cannot seem to cancel them to get a slot back, in order to actually add family members.If anyo...

  • Casual Listener
  • I made a family plan and recently tried to add members, however I ran into an issue with the links not copying. Yet they are being claimed as pending and I cannot seem to cancel them to get a slot b...
  • MattSuda
  • Spotify Star
  • 323 Views
  • 3 replies
  • 0 likes
  • 323 Views
  • 3 replies
  • 0 likes

Family plan

How can I confirm my address? They don't let me be part of the family plan because they can't know my address is my family address

  • Newbie
  • How can I confirm my address? They don't let me be part of the family plan because they can't know my address is my family address
  • mxtthmx
  • Music Fan
  • 275 Views
  • 4 replies
  • 0 likes
  • 275 Views
  • 4 replies
  • 0 likes

Can't add member to my Family Plan

Hi, I've tried several times to add family members but the error I keep getting is: 'You can't join this Premium Family Plan. We couldn't confirm that you live on the same address as the account owner.' Thanks for your help !

  • Newbie
  • Hi,        I've tried several times to add family members but the error I keep getting is:      'You can't join this Premium Family Plan.  We couldn't c...
  • mxtthmx
  • Music Fan
  • 559 Views
  • 3 replies
  • 0 likes
  • 559 Views
  • 3 replies
  • 0 likes

Dados de cadastro

Nao consigo ter acesso aos dados cadastrados para que eu possa passar e adicionar pessoas da minha familia

  • Newbie
  • Nao consigo ter acesso aos dados cadastrados para que eu possa passar e adicionar pessoas da minha familia
  • Bittencourt
  • Spotify Star
  • 221 Views
  • 1 replies
  • 0 likes
  • 221 Views
  • 1 replies
  • 0 likes

O spotify me excluiu da conta familiar

Olá bom noite. Faço parte do grupo familiar sendo que meu irmao é o adm e hj o Spotify me excluiu do grupo familiar dele, sendo que temos o mesmo endereço, o dele continua sendo premuim e eu fui para free.Meu irmao fez um novo convite e ao aceitar di...

  • Newbie
  • Olá bom noite.  Faço parte do grupo familiar sendo que meu irmao é o adm e hj o Spotify me excluiu do grupo familiar dele, sendo que temos o mesmo endereço, o dele continua sendo premuim e eu f...
  • Bittencourt
  • Spotify Star
  • 3393 Views
  • 1 replies
  • 1 likes
  • 3393 Views
  • 1 replies
  • 1 likes

Solved!! Migração dês conta

Assinei a conta errada do meu spotify, existe alguma maneira de migrar para a certa ou só cancelando essa e assinando de novo?

  • Visitor
  • Assinei a conta errada do meu spotify, existe alguma maneira de migrar para a certa ou só cancelando essa e assinando de novo?
  • Bittencourt
  • Spotify Star
  • 366 Views
  • 2 replies
  • 0 likes
  • 366 Views
  • 2 replies
  • 0 likes

Conta Universitária

Possuo conta bancária universítaria do banco Banrisul, não possuo cartão de crédito, posso assinar o spotify premium pelo meu cartão?

  • Casual Listener
  •  Possuo conta bancária universítaria do banco Banrisul, não possuo cartão de crédito, posso assinar o spotify premium pelo meu cartão?
  • Bittencourt
  • Spotify Star
  • 403 Views
  • 1 replies
  • 0 likes
  • 403 Views
  • 1 replies
  • 0 likes

How to change Premium subscription

Hello all, I tried to get a Premium subscription in December and gave my Credit card number. In Debember I paid 14,99€, I got access in one of my phones, and sent the invite to my family for upgrading their free account. Links did not work, my accoun...

  • Newbie
  • Hello all,   I tried to get a Premium subscription in December and gave my Credit card number. In Debember I paid 14,99€, I got access in one of my phones, and sent the invite to my family f...
  • MattSuda
  • Spotify Star
  • 197 Views
  • 1 replies
  • 0 likes
  • 197 Views
  • 1 replies
  • 0 likes

Solved!! Akredite okul

Merhabalar, okulum akredite okullar listesinde Yok ve bundan dolayı öğrenci indirimi hakkından yararlanamıyorum. Akredite okullar neye göre ekleniyor?

  • Casual Listener
  • Merhabalar, okulum akredite okullar listesinde Yok ve bundan dolayı öğrenci indirimi hakkından yararlanamıyorum. Akredite okullar neye göre ekleniyor?
  • MattSuda
  • Spotify Star
  • 2688 Views
  • 3 replies
  • 0 likes
  • 2688 Views
  • 3 replies
  • 0 likes

I'm out of my family list!

Hi, good afternoon! I'm very sorry to bother. My name is Bruna, I'm from Brazil, and I've been using my Spotify Premium for Family for quite a long time with no trouble. However, early this week, my account stopped being premium and I'm no longer abl...

  • Visitor
  • Hi, good afternoon! I'm very sorry to bother. My name is Bruna, I'm from Brazil, and I've been using my Spotify Premium for Family for quite a long time with no trouble. However, early this week, m...
  • CryticalAce
  • Community Legend
  • 208 Views
  • 3 replies
  • 0 likes
  • 208 Views
  • 3 replies
  • 0 likes

Problemas con mi cuenta familiar

Buenas tardes!Hace poco ocurrió una actualización de los servicios de Spotify, lo que hizo que mis dos familiares que tenían cuenta dentro de mi plan familiar se quedaran sin cuenta premium: Si bien a uno de ellos pude enviarle invitación y logró act...

  • Casual Listener
  • Buenas tardes! Hace poco ocurrió una actualización de los servicios de Spotify, lo que hizo que mis dos familiares que tenían cuenta dentro de mi plan familiar se quedaran sin cuenta premium: Si bie...
  • migvergara
  • Newbie
  • 289 Views
  • 3 replies
  • 2 likes
  • 289 Views
  • 3 replies
  • 2 likes

Solved!! Problema no Plano Premium Familiar

Sou assinante do plano Premium Familiar rh********@hotmail.com cep *****-*** e do nada o membro adicional parou de usufruir da minha assinatura. Sim o mesmo reside na mesma residência, é minha esposa fe**********@hotmail.com cep ******-***, e sempre ...

  • Newbie
  • Sou assinante do plano Premium Familiar rh********@hotmail.com cep *****-*** e do nada o membro adicional parou de usufruir da minha assinatura. Sim o mesmo reside na mesma residência, é minha esposa...
  • Bittencourt
  • Spotify Star
  • 4043 Views
  • 16 replies
  • 0 likes
  • 4043 Views
  • 16 replies
  • 0 likes

Superuser Contribution Moved to a country where Spotify doesn't operate

I signed up to Spotify via my UK iTunes account. But I've been living in a country where Spotiy isn't officially available (Israel) for the past four years. This was fine for me, as i could use my Premium account without any trouble. But now I try to...

  • Newbie
  • ...remium account without any trouble. But now I try to add my wife on the family program, it won't let her use it, as it thinks we're living in different countries. I tried to change my country, but as S...
  • Leonardo
  • Roadie
  • 283 Views
  • 1 replies
  • 0 likes
  • 283 Views
  • 1 replies
  • 0 likes

Superuser Contribution [Connect] premium link setup issue

Hi all,My family wanna to join my premium group, but can't join in that.that is always need login and type address and login and.....what's wrong with this??could you kindly help to fix this issue, thanks.

  • Newbie
  • Hi all, My family wanna to join my premium group, but can't join in that. that is always need login and type address and login and..... what's wrong with this?? could you kindly help to fix t...
  • Leonardo
  • Roadie
  • 368 Views
  • 1 replies
  • 0 likes
  • Connect
  • 368 Views
  • 1 replies
  • 0 likes

Superuser Contribution Uno de mis familiares fue retirado de mi plan

A uno de mis familiares lo retiraron de mi plan, al intentar registrarse nuevamente dice que los datos no coinciden

  • Visitor
  • A uno de mis familiares lo retiraron de mi plan, al intentar registrarse nuevamente dice que los datos no coinciden
  • Leonardo
  • Roadie
  • 204 Views
  • 1 replies
  • 0 likes
  • 204 Views
  • 1 replies
  • 0 likes

Superuser Contribution Adress

I have a premium account and im trying to add my brothers but it keeping showing that is not the same adress. How can I solve this if is the same adress? Is there any place that i can see exactly the same adress that i put in?

  • Newbie
  • I have a premium account and im trying to add my brothers but it keeping showing that is not the same adress. How can I solve this if is the same adress? Is there any place that i can see exactly the...
  • ZullyB
  • Roadie
  • 367 Views
  • 1 replies
  • 0 likes
  • 367 Views
  • 1 replies
  • 0 likes