Help Wizard

Step 1

NEXT STEP

FAQs

Please see below the most popular frequently asked questions.

Loading article...

Loading faqs...

VIEW ALL

Ongoing Issues

Please see below the current ongoing issues which are under investigation.

Loading issue...

Loading ongoing issues...

VIEW ALL

Premium Family

Get help verifying your Premium for Family.

Start a topic

Forum Posts

Solved!! Can't Use 2 Devices Simultaneously??

Hello,I recently upgraded to Premium so I could share Spotify with my mom. But if I'm listening to mine, she can't listen to hers, and vice versa. She was at work listening to her playlist, and I was at home searching songs, but I could HEAR what SHE...

  • Casual Listener
  • JillianWilkie
  • Regular
  • 140655 Views
  • 32 replies
  • 8 likes
  • 140655 Views
  • 32 replies
  • 8 likes

Solved!! Can't join Family Plan

Good morning, I was in my family plan for like 2 months before a email asked me to verify my account, honestly I didn't do it until I was moved to a free account, but when I did, it said I had already tried and that they would send me an email with n...

  • Casual Listener
  • Good morning,   I was in my family plan for like 2 months before a email asked me to verify my account, honestly I didn't do it until I was moved to a free account, but when I did, it s...
  • AlexChaparro
  • Casual Listener
  • 36690 Views
  • 2 replies
  • 0 likes
  • 36690 Views
  • 2 replies
  • 0 likes

Problemas Com o Plano familiar

Bom dia, hoje meu pagamento da conta familiar foi efetuado. Meus familiares foram desligados da conta, enviei novamente o convite para todos, mas não estão conseguindo, pois recebem uma mensagem falando que não moramos no mesmo local. Não estão conse...

  • Newbie
  • Bom dia, hoje meu pagamento da conta familiar foi efetuado. Meus familiares foram desligados da conta, enviei novamente o convite para todos, mas não estão conseguindo, pois recebem uma mensagem fala...
  • Bittencourt
  • Spotify Star
  • 189 Views
  • 1 replies
  • 0 likes
  • 189 Views
  • 1 replies
  • 0 likes

Re: Confirmação de endereço de familiar.

TO INDIGNADA A MESMA COISA TA ACONTECENDO COM UM PARTICIPANTE DA MINHA FAMILIA,EXATEMENTE O QUE VC FALOU, NA HORA DE COBRAR SAO SUPER RAPIDINHOS,COMO QUE EU FICO? SENDO QUE JA PAGUEI POR TODOS OS DIAS TO PREMIUM E PARA TODOS OS INTEGRANTES

  • Newbie
  • TO INDIGNADA A MESMA COISA TA ACONTECENDO COM UM PARTICIPANTE DA MINHA FAMILIA,EXATEMENTE O QUE VC FALOU, NA HORA DE COBRAR SAO SUPER RAPIDINHOS,COMO QUE EU FICO? SENDO QUE JA PAGUEI POR TODOS OS DIA...
  • Bittencourt
  • Spotify Star
  • 1847 Views
  • 3 replies
  • 0 likes
  • 1847 Views
  • 3 replies
  • 0 likes

Hala gelmedi

Spotify premiumdan öğrenci olarak yararlanmak için kaydoldum, transkripti gönderdim, 3 gün oldu hala ses yok? 3 gündür premium olmadan spotify kullanıyorum Bilgi verebilir misiniz?

  • Casual Listener
  • Spotify premiumdan öğrenci olarak yararlanmak için kaydoldum, transkripti gönderdim, 3 gün oldu hala ses yok? 3 gündür premium olmadan spotify kullanıyorum 😬 Bilgi verebilir misiniz?
  • 166 Views
  • 0 replies
  • 1 likes
  • 166 Views
  • 0 replies
  • 1 likes

Premium for family

We got logged out and it said "we couldn't verify your account" even though we've paid for premium Spotify changed our accounts to Spotify free. How do we get premium back?

  • Casual Listener
  • We got logged out and it said "we couldn't verify your account" even though we've paid for premium Spotify changed our accounts to Spotify free. How do we get premium back?
  • feelikeastrangr
  • Community Legend
  • 238 Views
  • 3 replies
  • 0 likes
  • 238 Views
  • 3 replies
  • 0 likes

Re: Premium account didn't switch to family premium

Hi, I was just charged for my premium account and my family invited me to join the family premium account on April 17th. Why I was charged for my previous premium account? When I try logging in to my old account which was created through Facebook to ...

  • Newbie
  • Hi, I was just charged for my premium account and my family invited me to join the family premium account on April 17th. Why I was charged for my previous premium account? When I try logging in to m...
  • MattSuda
  • Spotify Star
  • 158 Views
  • 1 replies
  • 0 likes
  • 158 Views
  • 1 replies
  • 0 likes

PAGO CON TARJETA DE CRÉDITO PLAN FAMILIAR

Estoy queriendo renovar mi suscripción al plan familiar y por mas que he probado con diferentes tarjetas de credito VISA, el formulario me devuelve el mismo mensaje; Ups, parece que tu tarjeta o proveedor de pago están teniendo un mal día. No te preo...

  • Newbie
  • Estoy queriendo renovar mi suscripción al plan familiar y por mas que he probado con diferentes tarjetas de credito VISA, el formulario me devuelve el mismo mensaje;   Ups, parece que tu...
  • MattSuda
  • Spotify Star
  • 292 Views
  • 1 replies
  • 0 likes
  • 292 Views
  • 1 replies
  • 0 likes

I can´t add my wife to the premium account

Good morning,I have family account, but i can´t add my wife, this information is wrong address.I need help please!Thank you for attention!

  • Regular
  • Good morning, I have family account, but i can´t add my wife, this information is wrong address. I need help please! Thank you for attention!
  • marcelo_fox
  • Regular
  • 458 Views
  • 8 replies
  • 0 likes
  • 458 Views
  • 8 replies
  • 0 likes

Different country playing problem

I have a premium family account. My wife is a member of this. She usually goes to Germany for max 5 days. But she can't use her saved music in Germany. Country settings cannot be able to change from her account. What shall i do?

  • Newbie
  • I have a premium family account. My wife is a member of this. She usually goes to Germany for max 5 days. But she can't use her saved music in Germany. Country settings cannot be able to change f...
  • 92 Views
  • 0 replies
  • 0 likes
  • 92 Views
  • 0 replies
  • 0 likes

Problemas com plano familiar

Bom diaEstou com problemas para registrar minha mãe no meu plano familiar, na hora que tento registrar aparece que a gente nao mora na mesma casa sendo que moro com ela. Gostaria de resolver isso o mais rapido possivel , meu email é L.spring@hotmail....

  • Newbie
  • Bom dia Estou com problemas para registrar minha mãe no meu plano familiar, na hora que tento registrar aparece que a gente nao mora na mesma casa sendo que moro com ela. Gostaria de resolver isso o...
  • Bittencourt
  • Spotify Star
  • 360 Views
  • 4 replies
  • 0 likes
  • 360 Views
  • 4 replies
  • 0 likes

Super Disappointed

Spotify, Is it really possible that there is no one I can call to get immediate assistance? You are a huge company with a zillion users - not having live help is absolutely unacceptable. Not only that, you are set up to make it incredibly hard to fin...

  • Casual Listener
  • ...ot the only game in town - and so if your customer experience is **bleep**ty, you are nothing.    My issue: I signed up for the family plan, designated my family members and yet only one o...
  • MartinStoichkov
  • Community Legend
  • 353 Views
  • 5 replies
  • 0 likes
  • 353 Views
  • 5 replies
  • 0 likes

Solved!! Plano familiar com problema

Está acusando que eu e minha mãe não moramos no mesmo endereço e eu não consigo mudar isto. Quero solução urgente. Já enviei 3 convites e todos dizem que não é possível confirmar que moramos no mesmo endereço.

  • Newbie
  • Está acusando que eu e minha mãe não moramos no mesmo endereço e eu não consigo mudar isto. Quero solução urgente. Já enviei 3 convites e todos dizem que não é possível confirmar que moramos no mesmo...
  • Bittencourt
  • Spotify Star
  • 1113 Views
  • 12 replies
  • 3 likes
  • 1113 Views
  • 12 replies
  • 3 likes

Family Plan Invite Glitch

I made a family plan and recently tried to add members, however I ran into an issue with the links not copying. Yet they are being claimed as pending and I cannot seem to cancel them to get a slot back, in order to actually add family members.If anyo...

  • Casual Listener
  • I made a family plan and recently tried to add members, however I ran into an issue with the links not copying. Yet they are being claimed as pending and I cannot seem to cancel them to get a slot b...
  • MattSuda
  • Spotify Star
  • 340 Views
  • 3 replies
  • 0 likes
  • 340 Views
  • 3 replies
  • 0 likes

Family plan

How can I confirm my address? They don't let me be part of the family plan because they can't know my address is my family address

  • Newbie
  • How can I confirm my address? They don't let me be part of the family plan because they can't know my address is my family address
  • mxtthmx
  • Music Fan
  • 295 Views
  • 4 replies
  • 0 likes
  • 295 Views
  • 4 replies
  • 0 likes

Can't add member to my Family Plan

Hi, I've tried several times to add family members but the error I keep getting is: 'You can't join this Premium Family Plan. We couldn't confirm that you live on the same address as the account owner.' Thanks for your help !

  • Newbie
  • Hi,        I've tried several times to add family members but the error I keep getting is:      'You can't join this Premium Family Plan.  We couldn't c...
  • mxtthmx
  • Music Fan
  • 571 Views
  • 3 replies
  • 0 likes
  • 571 Views
  • 3 replies
  • 0 likes

Dados de cadastro

Nao consigo ter acesso aos dados cadastrados para que eu possa passar e adicionar pessoas da minha familia

  • Newbie
  • Nao consigo ter acesso aos dados cadastrados para que eu possa passar e adicionar pessoas da minha familia
  • Bittencourt
  • Spotify Star
  • 229 Views
  • 1 replies
  • 0 likes
  • 229 Views
  • 1 replies
  • 0 likes

O spotify me excluiu da conta familiar

Olá bom noite. Faço parte do grupo familiar sendo que meu irmao é o adm e hj o Spotify me excluiu do grupo familiar dele, sendo que temos o mesmo endereço, o dele continua sendo premuim e eu fui para free.Meu irmao fez um novo convite e ao aceitar di...

  • Newbie
  • Olá bom noite.  Faço parte do grupo familiar sendo que meu irmao é o adm e hj o Spotify me excluiu do grupo familiar dele, sendo que temos o mesmo endereço, o dele continua sendo premuim e eu f...
  • Bittencourt
  • Spotify Star
  • 3449 Views
  • 1 replies
  • 1 likes
  • 3449 Views
  • 1 replies
  • 1 likes

Solved!! Migração dês conta

Assinei a conta errada do meu spotify, existe alguma maneira de migrar para a certa ou só cancelando essa e assinando de novo?

  • Visitor
  • Assinei a conta errada do meu spotify, existe alguma maneira de migrar para a certa ou só cancelando essa e assinando de novo?
  • Bittencourt
  • Spotify Star
  • 383 Views
  • 2 replies
  • 0 likes
  • 383 Views
  • 2 replies
  • 0 likes

Conta Universitária

Possuo conta bancária universítaria do banco Banrisul, não possuo cartão de crédito, posso assinar o spotify premium pelo meu cartão?

  • Casual Listener
  •  Possuo conta bancária universítaria do banco Banrisul, não possuo cartão de crédito, posso assinar o spotify premium pelo meu cartão?
  • Bittencourt
  • Spotify Star
  • 411 Views
  • 1 replies
  • 0 likes
  • 411 Views
  • 1 replies
  • 0 likes

How to change Premium subscription

Hello all, I tried to get a Premium subscription in December and gave my Credit card number. In Debember I paid 14,99€, I got access in one of my phones, and sent the invite to my family for upgrading their free account. Links did not work, my accoun...

  • Newbie
  • Hello all,   I tried to get a Premium subscription in December and gave my Credit card number. In Debember I paid 14,99€, I got access in one of my phones, and sent the invite to my family f...
  • MattSuda
  • Spotify Star
  • 204 Views
  • 1 replies
  • 0 likes
  • 204 Views
  • 1 replies
  • 0 likes