Announcements

Help Wizard

Step 1

NEXT STEP

FAQs

Please see below the most popular frequently asked questions.

Loading article...

Loading faqs...

VIEW ALL

Ongoing Issues

Please see below the current ongoing issues which are under investigation.

Loading issue...

Loading ongoing issues...

VIEW ALL

Premium Family

Get help verifying your Premium for Family.

Start a topic

Forum Posts

Solved!! Can't Use 2 Devices Simultaneously??

Hello,I recently upgraded to Premium so I could share Spotify with my mom. But if I'm listening to mine, she can't listen to hers, and vice versa. She was at work listening to her playlist, and I was at home searching songs, but I could HEAR what SHE...

• Casual Listener
  • JillianWilkie
  • Regular
  • 162641 Views
  • 32 replies
  • 9 likes
  • 162641 Views
  • 32 replies
  • 9 likes

I've been charged even though Im a family group and not the direct account holder

Hi, can anyone help?I've been on my brothers spotify account for months now, however on the 17th may I was changed 9.99 out of the blue????I'm very confused to why this has happened?It's my brothers Spotify he pays it and has done for last 6 months o...

• Casual Listener
  • Hi, can anyone help? I've been on my brothers spotify account for months now, however on the 17th may I was changed 9.99 out of the blue???? I'm very confused to why this has happened? It's my bro...
  • Jacob
  • Community Legend
  • 370 Views
  • 5 replies
  • 0 likes
  • 370 Views
  • 5 replies
  • 0 likes

Cobro de mas

Hace un par de dias me suscribi al plan familiar y pague la suscripcion con mi tarjeta de debito en el recibo que me llego sale 28.9 mientras que el cargo hecho a la tarjeta es de 31.5 se que no es mucha la diferencia pero es una diferencia y quisier...

• Casual Listener
  • Hace un par de dias me suscribi al plan familiar y pague la suscripcion con mi tarjeta de debito en el recibo que me llego sale 28.9 mientras que el cargo hecho a la tarjeta es de 31.5 se que no es m...
  • OptimuzKrice
  • Roadie
  • 446 Views
  • 3 replies
  • 0 likes
  • 446 Views
  • 3 replies
  • 0 likes

My whole family acct cancel by Spotify

Hey, it been a week my wife and my 2 brother acct have issues, keep on asking the postal code and address, after they give the right info they still have the issue, can u guys get back to me about this?

• Visitor
  • Hey, it been a week my wife and my 2 brother acct have issues, keep on asking the postal code and address, after they give the right info they still have the issue, can u guys get back to me about th...
  • OptimuzKrice
  • Roadie
  • 209 Views
  • 1 replies
  • 0 likes
  • 209 Views
  • 1 replies
  • 0 likes

¿Por qué en mi resumen de tarjeta de crédito me llegan cuentas que no poseo?

Mi nombre es Facundo, soy de Argentina y tengo mi cuenta de Spotify, junto con la de mi hermano, adheridas al débito bancario con mi tarjeta VISA donde me llegan, aparte de las cuentas de mi hermano y propia, otras tres que desconozco de quien sean. ...

spotify.jpg
  • Newbie
  • Mi nombre es Facundo, soy de Argentina y tengo mi cuenta de Spotify, junto con la de mi hermano, adheridas al débito bancario con mi tarjeta VISA donde me llegan, aparte de las cuentas de mi hermano ...
  • itu_
  • Community Legend
  • 2521 Views
  • 1 replies
  • 1 likes
  • 2521 Views
  • 1 replies
  • 1 likes

Familiar premium problem

Hi! My brother and I share the same house and he can't use Spotify because supposedly he does not live in THE same house

• Newbie
  • Hi! My brother and I share the same house and he can't use Spotify because supposedly he does not live in THE same house
  • itu_
  • Community Legend
  • 143 Views
  • 1 replies
  • 0 likes
  • 143 Views
  • 1 replies
  • 0 likes

Não consigo entrar no plano familiar mesmo morando na mesma casa que minha irmão, titular da conta.

Por favor, já tentei inumeras vezes e não consigo entrar no plano familiar. Minha irmã já me mandou convite, porém fica aparecendo que eu não moro na mesma casa, o que não é verdade....

• Newbie
  • Por favor, já tentei inumeras vezes e não consigo entrar no plano familiar.  Minha irmã já me mandou convite, porém fica aparecendo que eu não moro na mesma casa, o que não é verdade....
  • Bittencourt
  • Spotify Star
  • 443 Views
  • 1 replies
  • 0 likes
  • 443 Views
  • 1 replies
  • 0 likes

my Family share doesn't work

When my wife or my sons listen to music it stops mine which is unpleasant!Thanks for your help. [redacted]

• Newbie
  • When my wife or my sons listen to music it stops mine which is unpleasant! Thanks for your help.   [redacted]
  • itu_
  • Community Legend
  • 166 Views
  • 1 replies
  • 0 likes
  • 166 Views
  • 1 replies
  • 0 likes

me cobraron 2 suscripciones distintas

Hola! quise inscribirme en spotify plan para universitarios y me dijeron que no podía hacerlo, entonces tome una promoción de $3.490 por 3 meses, sin embargo, una vez hecho el pago, me doy cuenta que ya me habían cobrado no tan solo los $3.490 de la ...

• Newbie
  • Hola! quise inscribirme en spotify plan para universitarios y me dijeron que no podía hacerlo, entonces tome una promoción de $3.490 por 3 meses, sin embargo, una vez hecho el pago, me doy cuenta que...
  • osornios
  • Spotify Star
  • 207 Views
  • 1 replies
  • 0 likes
  • 207 Views
  • 1 replies
  • 0 likes

error al digitar mi codigo postal en validación de suscripción

hola, actualmente tengo plan familiar, por error ingrese mal el codigo postal y todos los demas miembros ingresaron bien el codigo postal.... que puedo hacer para solucionar este inconveniente, mi codigo postal real es 050041

• Newbie
  • hola, actualmente tengo plan familiar, por error ingrese mal el codigo postal y todos los demas miembros ingresaron bien el codigo postal.... que puedo hacer para solucionar este inconveniente, mi co...
  • osornios
  • Spotify Star
  • 733 Views
  • 1 replies
  • 0 likes
  • 733 Views
  • 1 replies
  • 0 likes

Premium

Tenia plan premium pero hace coml dos meses mis familiarea dejaron de tenerlo no se porque...pero en mi estado de cuenta bancario me siguen apareciendo cobros por la cantidad de $149.00 y reviso mi cuenta de spotify y dice que estoy usando spotify fr...

• Newbie
  • Tenia plan premium pero hace coml dos meses mis familiarea dejaron de tenerlo no se porque...pero en mi estado de cuenta bancario me siguen apareciendo cobros por la cantidad de $149.00 y reviso mi c...
  • osornios
  • Spotify Star
  • 228 Views
  • 1 replies
  • 0 likes
  • 228 Views
  • 1 replies
  • 0 likes

Dirección en plan familiar

Creo que no tiene porqué importar la dirección en el plan familiar, estoy de viaje llevo 1 mes fuera de casa y de un momento a otro me quitan del plan familiar para ponerme en GRATIS no se me hace justo, también no sé cómo rayos saben dónde vivo. O d...

• Newbie
  • Creo que no tiene porqué importar la dirección en el plan familiar, estoy de viaje llevo 1 mes fuera de casa y de un momento a otro me quitan del plan familiar para ponerme en GRATIS no se me hace ju...
  • 217 Views
  • 0 replies
  • 0 likes
  • 217 Views
  • 0 replies
  • 0 likes

Premium & Family-Abo gleichzeitig

Während meinem Premium Abo habe ich auf das Family-Abo gewechselt. Nun hatte das nicht funktioniert und es liefen 2 Abos gleichzeitig, nach der manuellen Kündigung vom Premium Abo kann ich nicht mehr auf das Family-Abo zugreifen.Bitte um Hilfe

• Visitor
  • Während meinem Premium Abo habe ich auf das Family-Abo gewechselt. Nun hatte das nicht funktioniert und es liefen 2 Abos gleichzeitig, nach der manuellen Kündigung vom Premium Abo kann ich nicht m...
  • Jacob
  • Community Legend
  • 504 Views
  • 1 replies
  • 0 likes
  • 504 Views
  • 1 replies
  • 0 likes

Family Plan - still only one concurrent user

Upgraded to the family plan and invited family members as instructed. They seemed to be able to create accounts successfully, but the service still only lets one user play music at a time. If a second family member attempts to play music, the message...

• Casual Listener
  • Upgraded to the family plan and invited family members as instructed. They seemed to be able to create accounts successfully, but the service still only lets one user play music at a time. If a s...
  • Jacob
  • Community Legend
  • 279 Views
  • 1 replies
  • 0 likes
  • 279 Views
  • 1 replies
  • 0 likes

No puedes unirte a este Plan Familiar Premium. No pudimos confirmar que residas en la misma direcció

Se recibio el codigo de la invitactión y se ha intentado confirmar la dirección de diferentes formas de escritura pero no permite la validación

• Newbie
  • Se recibio el codigo de la invitactión y se ha intentado confirmar la dirección de diferentes formas de escritura pero no permite la validación
  • todopor99
  • Casual Listener
  • 9390 Views
  • 11 replies
  • 0 likes
  • 9390 Views
  • 11 replies
  • 0 likes

Family subscription issue

Hi!Recently I received an email from Spotify in orden to continúe with my family subscription I had to enter my CV adress. Even if I did It, now I have a free account instead of the family subscription. Ohter members of my family continúe with their ...

• Newbie
  • Hi! Recently I received an email from Spotify in orden to continúe with my family subscription I had to enter my CV adress. Even if I did It, now I have a free account instead of the family s...
  • 147 Views
  • 0 replies
  • 0 likes
  • 147 Views
  • 0 replies
  • 0 likes

I WANT MY MONEY BACK

i did trial. canceled before 30 days. i was still charged. NO ONE TO CONTACT. THIS IS SO LOUSY. I WANT MY MONEY BACK. GIVE PPL ACCESS TO A HUMAN. AND HAVE GOOD CUSTOMER SERVICE. IM SO UPSET.

• Regular
  • i did trial. canceled before 30 days. i was still charged. NO ONE TO CONTACT. THIS IS SO LOUSY. I WANT MY MONEY BACK. GIVE PPL ACCESS TO A HUMAN. AND HAVE GOOD CUSTOMER SERVICE. IM SO UPSET.
  • JuliaStar
  • Casual Listener
  • 304 Views
  • 2 replies
  • 0 likes
  • 304 Views
  • 2 replies
  • 0 likes

familiar

no me deja añadirme al premium familiar 

• Newbie
  • no me deja añadirme al premium familiar  
  • 99 Views
  • 0 replies
  • 0 likes
  • 99 Views
  • 0 replies
  • 0 likes

My daugther could not join the Family plan

My daugther has own account and apparently it does not work in my Family plan. She is using IOS device. How start debugging this?

• Newbie
  • My daugther has own account and apparently it does not work in my Family plan. She is using IOS device. How start debugging this?
  • iamandyhill
  • Community Legend
  • 190 Views
  • 1 replies
  • 0 likes
  • 190 Views
  • 1 replies
  • 0 likes

Solved!! Can I purchase a family plan for someone else?

It's my girlfriend's twin's sweet 16 this weekend and I would like to share the gift of music with their family. Can I purchase a family plan for them (as I do not live at their address I would not be included in the plan)? Thanks!C

• Casual Listener
  • It's my girlfriend's twin's sweet 16 this weekend and I would like to share the gift of music with their family.  Can I purchase a family plan for them (as I do not live at their address I w...
  • craigmusic
  • Casual Listener
  • 412 Views
  • 1 replies
  • 0 likes
  • 412 Views
  • 1 replies
  • 0 likes