Announcements

Help Wizard

Step 1

NEXT STEP

Subscriptions

Ask here for help with Premium, payments and trials.

Start a topic

Solved!! How do I buy more listening hours for audiobooks

We have a Premium Family Plan. My husband is trying to listen to an Audiobook but he got cut off because apparently there are only a certain number of hours per month you can listen? Other than the fact that this makes zero sense (WHY???) I am trying...

Regular

Markogden

Visitor

146413 Views

69 replies

10 likes

Premium for Family
  • 146413 Views
  • 69 replies
  • 10 likes

Solved!! Basic Individual plan vs any premium plan

What are the actual differences between the Basic Individual plan and the premium ones? Looks like it might be the access to the audiobooks, but spotify doesn't make it clear.

Casual Listener

mallegh

Casual Listener

91989 Views

89 replies

4 likes

• 91989 Views
  • 89 replies
  • 4 likes

Wow i got hit twice by Spotify 129 for 3 months

I got hit twice by Spotify 129 add. I've register today June 4 and it charges to my credit card visa same last may.But I didn't get the premium service.What's happening.Is this a bogus add by Spotify.What can I say. Very disappointing client.Return m...

Casual Listener

I got hit twice by Spotify 129 add. I've register today June 4 and it charges to my credit card visa same last may. But I didn't get the premium service. What's happening. Is this a bogus add by S...

Jacob

Community Legend

306 Views

1 replies

0 likes

• 306 Views
  • 1 replies
  • 0 likes

premium service

subscribed to premium and paid thru paypal but still its on free account status how come?

Newbie

subscribed to premium and paid thru paypal but still its on free account status how come?

Jacob

Community Legend

276 Views

1 replies

0 likes

• 276 Views
  • 1 replies
  • 0 likes

Duas cobranças com planos diferentes

Boa noite,Estava assinando pela primeira vez o Spotify, porém, comecei fazendo o plano de estudante (8,50) só que não concretizei, fechei a aba e fiz o plano de 1,99 durante três meses. Logo após, veio as duas cobranças, conforme foto.O que eu faço?

Newbie

Boa noite, Estava assinando pela primeira vez o Spotify, porém, comecei fazendo o plano de estudante (8,50) só que não concretizei, fechei a aba e fiz o plano de 1,99 durante três meses. Logo após, ...

208 Views

0 replies

0 likes

• 208 Views
  • 0 replies
  • 0 likes

no me deja entrar a mi cuenta

tengo problemas para poder ocupar mi cuenta premium solamente me hacen el cobro pero no puedo acceder me dice que tengo solamente la version gratis, necesito ayuda o como puedo cancelar el servicio ya que en la parte de subscripcion me dice que tengo...

Newbie

tengo problemas para poder ocupar mi cuenta premium solamente me hacen el cobro pero no puedo acceder me dice que tengo solamente la version gratis, necesito ayuda o como puedo cancelar el servicio y...

212 Views

0 replies

0 likes

• 212 Views
  • 0 replies
  • 0 likes

VALOR OFERTADO POR 3 MESES

Ao colocar meus dados para emissão do boleto para pagamento, o valor que aparece para pagamento inicial são R$ 16,90 e não o ofertado por 3 meses de 1,99. O boleto foi emitido, mas não farei o pagamento até saber como resolver isso.

Newbie

Ao colocar meus dados para emissão do boleto para pagamento, o valor que aparece para pagamento inicial são R$ 16,90 e não o ofertado por 3 meses de 1,99. O boleto foi emitido, mas não farei o pagame...

195 Views

0 replies

0 likes

• 195 Views
  • 0 replies
  • 0 likes

pague premium pero mi cuenta es Free

pague la promocion de 3 meses por 9 pesos, unos dias fui premium y ahora ya soy free mi suscripcion vense en agosto

Newbie

pague la promocion de 3 meses por 9 pesos, unos dias fui premium y ahora ya soy free mi suscripcion vense en agosto

206 Views

0 replies

0 likes

• 206 Views
  • 0 replies
  • 0 likes

No puedo realizar el pago a Premium

Hola, llevo semanas intentando cambiarme a Premiun nuevamente. he intentando con diferentes tarjetas, pero el paago simplemente no pasa.¿Soluciones?

Newbie

Hola, llevo semanas intentando cambiarme a Premiun nuevamente. he intentando con diferentes tarjetas, pero el paago simplemente no pasa. ¿Soluciones?

208 Views

0 replies

0 likes

• 208 Views
  • 0 replies
  • 0 likes

No obtuve mi mes gratis

Me fije en mi portal de spotify y dice que se me acaba el 8/junioSe supone que lo contrate el 8/mayo del mes pasadoQuesiera sabes que si me puede ayudar en eso ... se supone que me estan dando un mes gratis

Newbie

Me fije en mi portal de spotify y dice que se me acaba el 8/junio Se supone que lo contrate el 8/mayo del mes pasado Quesiera sabes que si me puede ayudar en eso ... se supone que me estan dand...

234 Views

0 replies

0 likes

• 234 Views
  • 0 replies
  • 0 likes

Updating Payment Issue

Hi, I am unable to update my payment method since my card is about to expire because it wants me to confirm I'm a student, which I haven't been since last december and haven't been paying the student discount since February. How can I update my payme...

Newbie

Hi,   I am unable to update my payment method since my card is about to expire because it wants me to confirm I'm a student, which I haven't been since last december and haven't been paying th...

osornios

Spotify Star

1199 Views

1 replies

0 likes

card
Payments
Update
  • 1199 Views
  • 1 replies
  • 0 likes

Solved!! Mi spotify premium no esta

Buenas hoy pague spotify premium por la promocion de 3 meses por 1 dolar pero despues de pagar cancele la suscripcion de renovacion para que no me cobre despues de que se acabe el spotify pero por alguna razon mi cuenta de spotify no obtuvo el premiu...

Casual Listener

Buenas hoy pague spotify premium por la promocion de 3 meses por 1 dolar pero despues de pagar cancele la suscripcion de renovacion para que no me cobre despues de que se acabe el spotify pero por al...

Sk41rez

Casual Listener

580 Views

2 replies

0 likes

• 580 Views
  • 2 replies
  • 0 likes

Three month trial for 9.99

After sign-up was complete it told me that I will be charged on 7/3 next month it's supposed to be free for three months can someone help

Visitor

After sign-up was complete it told me that I will be charged on 7/3 next month it's supposed to be free for three months can someone help 

osornios

Spotify Star

284 Views

1 replies

0 likes

• 284 Views
  • 1 replies
  • 0 likes

Spotify premium shared

I want to create a spotify family premium account. If i share my account with my friends and log in on the account to listen to music at the same time, it will be a problem????

Newbie

I want to create a spotify family premium account. If i share my account with my friends and log in on the account to listen to music at the same time, it will be a problem????

Maxim

Spotify Star

445 Views

1 replies

0 likes

• 445 Views
  • 1 replies
  • 0 likes

Mal servicio

Pague los 9 pesos para 3 meses, se me hizo el cargo, pero me dice que segun agarre otra prueba gratis o alguna otra oferta similar, y no me hice premium, e cobro y todo, lo unico que eh usado es la prueba gratis esa de 7 dias que te da al inicio

Newbie

Pague los 9 pesos para 3 meses, se me hizo el cargo, pero me dice que segun agarre otra prueba gratis o alguna otra oferta similar, y no me hice premium, e cobro y todo, lo unico que eh usado es la p...

osornios

Spotify Star

329 Views

1 replies

0 likes

• 329 Views
  • 1 replies
  • 0 likes

Solved!! Did upgrade now my wife can't upgrade

I used my credit card to buy the three month premium account deal. My wife wanted to update her account as well, but it is saying that she's used this offer already. Is it due to using the same credit card that I used on my account?

Newbie

I used my credit card to buy the three month premium account deal. My wife wanted to update her account as well, but it is saying that she's used this offer already. Is it due to using the same credi...

osornios

Spotify Star

398 Views

1 replies

0 likes

• 398 Views
  • 1 replies
  • 0 likes

Quiero ser premium de nuevo pero viajo constantemente

Últimamente tuve un viaje de casi un mes y a los 15 días fuera de mi país la aplicación dejo de funcionar. Decía de que solo sirve esa cantidad de días fuera de el.Si vuelvo a ser premium, podría continuar usando la App muchísimo más tiempo fuera de ...

Casual Listener

Últimamente tuve un viaje de casi un mes y a los 15 días fuera de mi país la aplicación dejo de funcionar. Decía de que solo sirve esa cantidad de días fuera de el. Si vuelvo a ser premium, podría c...

osornios

Spotify Star

425 Views

3 replies

0 likes

• 425 Views
  • 3 replies
  • 0 likes

I have paid but it does'nt work

I have paid for three months Spotify premium but it doesn't work please fix this!

Newbie

I have paid for three months Spotify premium but it doesn't work please fix this!

295 Views

0 replies

0 likes

iOS
  • 295 Views
  • 0 replies
  • 0 likes

Charged two different amount in May

Hello, I have been charged for $10.81 and $14.00 on May 27 for regular premium for one person. Please advise. Thank you

Newbie

Hello,   I have been charged for $10.81 and $14.00 on May 27 for regular premium for one person. Please advise.   Thank you

242 Views

0 replies

0 likes

• 242 Views
  • 0 replies
  • 0 likes

Help!!!!

Hi I really need help. I have a premium subscription and it works on my phone but when my partner logs in on my account on his phone it won't let him play any songs and says it's a free subscription. Why is this happening and how can I solve this?

Newbie

Hi I really need help. I have a premium subscription and it works on my phone but when my partner logs in on my account on his phone it won't let him play any songs and says it's a free subscription....

243 Views

0 replies

0 likes

• 243 Views
  • 0 replies
  • 0 likes

Superuser Contribution Promocion de 3 meses por 99 pesos

me llego por mail la promocion de que vuelva hacer premium pagando 99 pesos por 3 meses ..... ya puse los datos de la tarjeta tanto de debito como credito... y ninguna de las 2 las acepta... pone una caja de dialogo en rojo que dice que hay problema ...

Newbie

me llego por mail la promocion de que vuelva hacer premium pagando 99 pesos por 3 meses ..... ya puse los datos de la tarjeta tanto de debito como credito... y ninguna de las 2 las acepta... pone una...

Aimee_T

Roadie

1958 Views

1 replies

0 likes

Android
  • 1958 Views
  • 1 replies
  • 0 likes