Help Wizard

Step 1

NEXT STEP

FAQs

Please see below the most popular frequently asked questions.

Loading article...

Loading faqs...

VIEW ALL

Ongoing Issues

Please see below the current ongoing issues which are under investigation.

Loading issue...

Loading ongoing issues...

VIEW ALL

Premium Family

Get help verifying your Premium for Family.

Start a topic

Forum Posts

Solved!! Can't Use 2 Devices Simultaneously??

Hello,I recently upgraded to Premium so I could share Spotify with my mom. But if I'm listening to mine, she can't listen to hers, and vice versa. She was at work listening to her playlist, and I was at home searching songs, but I could HEAR what SHE...

• Casual Listener
  • JillianWilkie
  • Regular
  • 146962 Views
  • 32 replies
  • 8 likes
  • 146962 Views
  • 32 replies
  • 8 likes

Administrador

Boa noite,como deletar um administrador? 

• Newbie
  • Boa noite, como deletar um administrador?  
  • 145 Views
  • 0 replies
  • 0 likes
  • 145 Views
  • 0 replies
  • 0 likes

Re: Multiple Family User listening at the same time

I signed up for the family subscription assuming that meant we could all listen to our own music at the same time and not be bumping each other out. This is a terrible set up if we still can only listen one at a time. Will be cancelling subscription.

• Casual Listener
  • I signed up for the family subscription assuming that meant we could all listen to our own music at the same time and not be bumping each other out.  This is a terrible set up if we still can o...
  • Melissavasilcin
  • Casual Listener
  • 559 Views
  • 4 replies
  • 0 likes
  • 559 Views
  • 4 replies
  • 0 likes

Solved!! Disconto em cartão de débito

Eu sou assinante do plano Premium familiar e esse mês não tô conseguindo descontar de jeito nenhum com o cartão de crédito, queria tentar o cartão de débito tem como?

• Newbie
  • Eu sou assinante do plano Premium familiar e esse mês não tô conseguindo descontar de jeito nenhum com o cartão de crédito, queria tentar o cartão de débito tem como?
  • Bittencourt
  • Spotify Star
  • 487 Views
  • 1 replies
  • 0 likes
  • 487 Views
  • 1 replies
  • 0 likes

Dificuldade para adicionar um membro

Eu assinei o plano familia e enviei um convite para um convidado, porem ele nao recebeu o convite, nós colocamos o meu código do recibo na aba resgatar dele e aparece que não foi possível, como posso resolver isso?

• Newbie
  • Eu assinei o plano familia e enviei um convite para um convidado, porem ele nao recebeu o convite, nós colocamos o meu código do recibo na aba resgatar dele e aparece que não foi possível, como posso...
  • Bittencourt
  • Spotify Star
  • 239 Views
  • 1 replies
  • 0 likes
  • 239 Views
  • 1 replies
  • 0 likes

Uso do plano família

Se eu ativar o plano familia as pessoas que moram comigo vão poder acessar as contas adjacentes dos seus celulares e locais de trabalho?

• Newbie
  • Se eu ativar o plano familia as pessoas que moram comigo vão poder acessar as contas adjacentes dos seus celulares e locais de trabalho?
  • Bittencourt
  • Spotify Star
  • 163 Views
  • 2 replies
  • 0 likes
  • 163 Views
  • 2 replies
  • 0 likes

problemas con inicio de sesion

buenos dias,bueno vengo ah pedirles ayuda,pague mi spotify premiun hace dos semanas,todo iba muy bien descargue musica,y la estuve disfrutando solamente por un dia,el dia siguiente de mi sucripcion premiun me cerro sesion automaticamente,cuando inten...

• Newbie
  • buenos dias,bueno vengo ah pedirles ayuda,pague mi spotify premiun hace dos semanas,todo iba muy bien descargue musica,y la estuve disfrutando solamente por un dia,el dia siguiente de mi sucripcion p...
  • 187 Views
  • 0 replies
  • 0 likes
  • 187 Views
  • 0 replies
  • 0 likes

Problemas con el Pago

Me aparece a diario que mi pago no paso, que actualice mis datos, uso esa tarjeta a diario en internet y establecimientos y no he tenido ningun problema mas que aqui. Trato de actualizarlos, volviendo a subir mi tarjeta y otras y me dice que no se pu...

• Newbie
  • Me aparece a diario que mi pago no paso, que actualice mis datos,  uso esa tarjeta a diario en internet y establecimientos y no he tenido ningun problema mas que aqui.   Trato de actuali...
  • 124 Views
  • 0 replies
  • 0 likes
  • 124 Views
  • 0 replies
  • 0 likes

Spotify kann den Wohnort nicht bestätigen

Hallo zusammen, Ich habe auch eine Spotify Family gegründet und habe meine WG eingeladen, da wir alle unter einen Dach wohnen geht das ja klar. Doch das Problem ist, dass sie meiner Family nicht beitreten können.Die Fehlermeldung besagt, dass Spotify...

• Casual Listener
  • Hallo zusammen,   Ich habe auch eine Spotify Family gegründet und habe meine WG eingeladen, da wir alle unter einen Dach wohnen geht das ja klar.   Doch das Problem ist, dass sie m...
  • Maxim
  • Spotify Star
  • 5203 Views
  • 5 replies
  • 0 likes
  • Adresse
    anschrift
    Family Plan
    problem
    Spotify
    Verificaton
  • 5203 Views
  • 5 replies
  • 0 likes

Verifizierungsemail - Erneute Zusendung

Guten Tag, Ich habe keine Verifizierungsemail erhalten da in meinem Spotify-Acc eine falsche E-Mail verbucht ist. (Ich melde mich über Facebook an). Ein E-Mailadressenwechsel meiner Facebook E-Mail wurde von meinem Spotify-Konto nicht übernommen. Nun...

• Newbie
  • Guten Tag,   Ich habe keine Verifizierungsemail erhalten da in meinem Spotify-Acc eine falsche E-Mail verbucht ist. (Ich melde mich über Facebook an). Ein E-Mailadressenwechsel meiner Facebook...
  • 207 Views
  • 0 replies
  • 0 likes
  • 207 Views
  • 0 replies
  • 0 likes

How to edit the Post Code?

The field isn't available on the "Edit Profile" section. Only in the Overview I can see that it's empty. Does anybody know how to edit?Thanks!!!

• Visitor
  • The field isn't available on the "Edit Profile" section. Only in the Overview I can see that it's empty. Does anybody know how to edit? Thanks!!!  
  • 111 Views
  • 0 replies
  • 0 likes
  • 111 Views
  • 0 replies
  • 0 likes

Spotify öğrenci indirimi neden olmuyor

ben 3 gün önce başvuru yaptım fakat sadece oğrenci kimlik kartımı atmıştım sanırım o yüzden kabul edilmedi, dün tekrar başvuru yaptım ve öğrenci bilgilerimle transkripti de ekledim, yine de öğrenci olduğunuz doğrulanmadı diyor, bu yıl hazırlık sınıfı...

• Casual Listener
  • ben 3 gün önce başvuru yaptım fakat sadece oğrenci kimlik kartımı atmıştım sanırım o yüzden kabul edilmedi, dün tekrar başvuru yaptım ve öğrenci bilgilerimle transkripti de ekledim, yine de öğrenci o...
  • 749 Views
  • 0 replies
  • 0 likes
  • 749 Views
  • 0 replies
  • 0 likes

Afgemeld premium family

Hee ik blijf afgemeld worden voor me premium family account, ondanks dat ik op het zelfde adres als mijn broer woon. Ik wil spotify hier zelf over bellen, maar ik kan nergens een telefoon nummer vinden ook.

• Newbie
  • Hee ik blijf afgemeld worden voor me premium family account, ondanks dat ik op het zelfde adres als mijn broer woon. Ik wil spotify hier zelf over bellen, maar ik kan nergens een telefoon nummer v...
  • 126 Views
  • 0 replies
  • 0 likes
  • 126 Views
  • 0 replies
  • 0 likes

Wife got kicked out of Spotify Family

When trying to re-register her it displays. "You can't join this Premium for Family account. We couldn't confirm that you live at the same address as the main account holder." Can someone please help?

• Casual Listener
  • When trying to re-register her it displays. "You can't join this Premium for Family account. We couldn't confirm that you live at the same address as the main account holder."   Can someone p...
  • Xtian1911
  • Casual Listener
  • 328 Views
  • 2 replies
  • 0 likes
  • 328 Views
  • 2 replies
  • 0 likes

Solved!! Premium Family Question

My friends and I have signed up for premium family accounts for like 3 years. For some reason it would delete one of my friends itself these months. Always the same person. Is it something wrong with his account or his problem?I added him and it succ...

• Newbie
  • My friends and I have signed up for premium family accounts for like 3 years. For some reason it would delete one of my friends itself these months. Always the same person. Is it something wrong w...
  • osornios
  • Spotify Star
  • 252 Views
  • 1 replies
  • 0 likes
  • 252 Views
  • 1 replies
  • 0 likes

Family Members Gone After Re-Activating Premium for Family

Our family has been using the Premium for Family subscription for about 4 months, no problem whatsoever, however we terminated our subscription due to the card we had it under expiring, this was a few days ago, and now when I went in to re-activate o...

• Newbie
  • Our family has been using the Premium for Family subscription for about 4 months, no problem whatsoever, however we terminated our subscription due to the card we had it under expiring, this was a f...
  • 133 Views
  • 0 replies
  • 0 likes
  • 133 Views
  • 0 replies
  • 0 likes

Familienzugang, Familie fliegt raus. Warum?

Hallo,Meine Familie fliegt raus aber ich weiß nicht warum. Angeblich stimmt die Postleitzahl nicht?Ich melde mich über Facebook an...

• Newbie
  • Hallo, Meine Familie fliegt raus aber ich weiß nicht warum. Angeblich stimmt die Postleitzahl nicht? Ich melde mich über Facebook an...
  • 219 Views
  • 0 replies
  • 0 likes
  • 219 Views
  • 0 replies
  • 0 likes

Elimina automáticamente a una de las cuentas del plan familiar

Dentro del Plan Familiar hay una cuenta que es eliminada y después que le vuelvo a mandar la invitación no la deja volver, eso ya había pasado y pues creo otra cuenta y todo normal, volví a invitarla y no había problema, pero recientemente volvió a s...

• Newbie
  • Dentro del Plan Familiar hay una cuenta que es eliminada y después que le vuelvo a mandar la invitación no la deja volver, eso ya había pasado y pues creo otra cuenta y todo normal, volví a invitarla...
  • 134 Views
  • 0 replies
  • 0 likes
  • 134 Views
  • 0 replies
  • 0 likes

Payment Issue on Premium for Family

Hi... I previously paid for my premium sub over my mobile carrier O2. This doesn't appear to be an option on Premium for Family. WHY?!?!So much easier to manage when it was bundled.

• Newbie
  • Hi...    I previously paid for my premium sub over my mobile carrier O2.  This doesn't appear to be an option on Premium for Family.   WHY?!?! So much easier to manage w...
  • Aaaargh1
  • Newbie
  • 160 Views
  • 1 replies
  • 0 likes
  • 160 Views
  • 1 replies
  • 0 likes

ya no veo las cuentas de mi plan familiar

Hola, ya no puedo ver las cuentas que tengo asociadas en mi plan familiar, y por lo tanto tampoco puedo eliminar cuentas de mi plan familiar, entre a la apcion de "plan familiar" pero no me aparecen, solo me aparece una invitacion pendiente.

• Newbie
  • Hola, ya no puedo ver las cuentas que tengo asociadas en mi plan familiar, y por lo tanto tampoco puedo eliminar cuentas de mi plan familiar, entre a la apcion de "plan familiar" pero no me aparecen,...
  • 286 Views
  • 0 replies
  • 0 likes
  • 286 Views
  • 0 replies
  • 0 likes

Debitou cartão mas continuo não sendo Premiu

como mostra o comprovante anexo houve débito em meu cartão, mas minha conta não está premium .

• Newbie
  • como mostra o comprovante anexo houve débito em meu cartão, mas minha conta não está premium .
  • Bittencourt
  • Spotify Star
  • 172 Views
  • 1 replies
  • 0 likes
  • 172 Views
  • 1 replies
  • 0 likes