Help Wizard

Step 1

NEXT STEP

Subscriptions

Ask here for help with Premium, payments and trials.

Start a topic

Forum Posts

Solved!! Duo/Family plan upgrade campaign issue

I am an existing Duo customer, and this evening I got an email from Spotify saying : “ Try Family for the next 2 months (at no extra cost) and go from 2 to 3 or more Premium accounts under one plan.”When I select to accept the offer and upgrade to Fa...

  • Music Fan
  • Susan_GP
  • Moderator
  • 5730 Views
  • 23 replies
  • 2 likes
  • 5730 Views
  • 23 replies
  • 2 likes

Charged 99,- DKK but I have no Premium account (Spotify P01F72CB47)

Hi. I was charged 99,- DKK 27. March 2017 but as far as I know, I have no Premium account. Can you please tell me what account you have charged me for?

  • Casual Listener
  • Hi. I was charged 99,- DKK 27. March 2017 but as far as I know, I have no Premium account. Can you please tell me what account you have charged me for?
  • Jacob
  • Community Legend
  • 265 Views
  • 1 replies
  • 0 likes
  • 265 Views
  • 1 replies
  • 0 likes

Is listening and using Spotify at work considered personal or commercial use?

Hello, according to the Terms and Conditions, I believe that Spotify is for Personal, non-commercial, use. I'm wondering though if I'm working, so doing my "career" type of work, can I listen to Spotify.Some example, suppose I'm working from home, ca...

  • Newbie
  • Hello, according to the Terms and Conditions, I believe that Spotify is for Personal, non-commercial, use. I'm wondering though if I'm working, so doing my "career" type of work, can I listen to Spot...
  • Jacob
  • Community Legend
  • 6152 Views
  • 1 replies
  • 0 likes
  • 6152 Views
  • 1 replies
  • 0 likes

Student Discount

I am a student and used $1 preminum service for the last 3 months now I have charged $9.99 so how do I merge my account to student and get the remaining amount as refund is it possible pleae help me out Thankyou

  • Newbie
  •  I am a student and used $1 preminum service for the last 3 months now I have charged $9.99  so how do I merge my account to student and get the remaining amount as refund is it possible pl...
  • Jacob
  • Community Legend
  • 773 Views
  • 1 replies
  • 0 likes
  • 773 Views
  • 1 replies
  • 0 likes

Solved!! Free Subscription from Vodafone and cancel my present Premium account

I have a free Premium subscription from VodaFone and I want to cancel my present Premium account and use this.Am I better to rewgister as a new user or cancel my present.Will it automatically transfer to my present account ?Regards, Jimout

  • Casual Listener
  • I have a free Premium subscription from VodaFone and I want to cancel my present Premium account and use this. Am I better to rewgister as a new user or cancel my present. Will it automatically tra...
  • jimout
  • Casual Listener
  • 716 Views
  • 2 replies
  • 0 likes
  • 716 Views
  • 2 replies
  • 0 likes

Bank rekeningnummer wijzigen omdat huidige rekeningnummer komt te vervallen

Spotify betaal ik automatische via een bankrekening welke wordt opgeheven in verband met een overstap naar een andere bank.Graag verneem ik hoe ik mijn rekeninggegevens kan aanpassen zodat ik geen wanbetaler word. Mvg

  • Newbie
  • Spotify betaal ik automatische via een bankrekening welke wordt opgeheven in verband met een overstap naar een andere bank. Graag verneem ik hoe ik mijn rekeninggegevens kan aanpassen zoda...
  • 713 Views
  • 0 replies
  • 1 likes
  • 713 Views
  • 0 replies
  • 1 likes

Superuser Contribution Cant use the free trial 30 days

When I try to update my payment subsciption with mobile payment it say you cant subcribe to spotify. But I recieve a code and after I use it, the trouble came. Anyone knows about?

Unbenannt.PNG
  • Casual Listener
  • When I try to update my payment subsciption with mobile payment it say you cant subcribe to spotify. But I recieve a code and after I use it, the trouble came.   Anyone knows about?  
  • owenwi
  • Newbie
  • 533 Views
  • 2 replies
  • 0 likes
  • Account
    Free
    Subscription
  • 533 Views
  • 2 replies
  • 0 likes

Updating Payment Details

Hi there, does anyone knows how can I advise or contact spotify. I had to request my bank to block my credit card because it was hacked. Im using my card for my subscription. I was informed by the bank that I have to inform any subscriptions/merchant...

  • Newbie
  • Hi there, does anyone knows how can I advise or contact spotify. I had to request my bank to block my credit card because it was hacked. Im using my card for my subscription. I was informed by the ba...
  • Jacob
  • Community Legend
  • 335 Views
  • 1 replies
  • 0 likes
  • 335 Views
  • 1 replies
  • 0 likes

Cancelei o Premium e continuam me cobrando

Cancelei o meu pacote Premium, no meu perfil consta como Free porém continua debitando na minha conta bancária o valor do pacote premium. Alguém poderia me ajudar a resolver isso? Já tem 2 meses que isso acontece.

  • Newbie
  • Cancelei o meu pacote Premium, no meu perfil consta como Free porém continua debitando na minha conta bancária o valor do pacote premium. Alguém poderia me ajudar a resolver isso? Já tem 2 meses que ...
  • 415 Views
  • 0 replies
  • 5 likes
  • 415 Views
  • 0 replies
  • 5 likes

QUIERO ELIMINAR UN PAGO

cómo hago si hoy me cobraron el mes de spotify premium y justo hoy me uní a un plan familiar. Me han cobrado doble y no sé que hacer. AYUDA porfis

  • Newbie
  • cómo hago si hoy me cobraron el mes de spotify premium y justo hoy me uní a un plan familiar. Me han cobrado doble y no sé que hacer. AYUDA porfis
  • jailenesayshi
  • Casual Listener
  • 248 Views
  • 1 replies
  • 0 likes
  • 248 Views
  • 1 replies
  • 0 likes

Charged but still on free subscription

So I've been trying to get the student discount, they needed some verification that I haven't finished and then I found out I already got charged for the subscription. I tried to contact their twitter @spotifycares but I haven't gotten a single respo...

  • Newbie
  • So I've been trying to get the student discount, they needed some verification that I haven't finished and then I found out I already got charged for the subscription. I tried to contact their twitte...
  • Jacob
  • Community Legend
  • 429 Views
  • 1 replies
  • 0 likes
  • 429 Views
  • 1 replies
  • 0 likes

Conta Premium com problema

Tenho conta Premium no Spotify, ela é cobrada automaticamente pelo cartão de crédito que está registrado no meu PS4. Recentemente ela parou de funcionar, mas ela continua funcionando no PS4 mas não no Celular. Já tentei diversas formas para conseguir...

  • Newbie
  • Tenho conta Premium no Spotify, ela é cobrada automaticamente pelo cartão de crédito que está registrado no meu PS4. Recentemente ela parou de funcionar, mas ela continua funcionando no PS4 mas não n...
  • 430 Views
  • 0 replies
  • 0 likes
  • 430 Views
  • 0 replies
  • 0 likes

Cobrança 10,00 , 2x.

Me descontou 10 reais no cartão duas vezes sem ter completado a compra em nenhuma das duas vezes, quando apareceu que já tinha usado os 30 dias antes eu cancelei a compra e mesmo assim apareceu um desconto de 10,00 duas vezes e continuo com conta Fre...

  • Newbie
  • Me descontou 10 reais no cartão duas vezes sem ter completado a compra em nenhuma das duas vezes, quando apareceu que já tinha usado os 30 dias antes eu cancelei a compra e mesmo assim apareceu um de...
  • 249 Views
  • 0 replies
  • 0 likes
  • 249 Views
  • 0 replies
  • 0 likes

Problema com Pagamento

Olá, me chamo ThiagoO caso que ocorre é o seguinte... Veio na minha fatura a cobrança mesmo tendo pago estavam me notificando que eu não havia pago e agora minha assinatura foi pausada...Troquei de cartão porque tinha expirado... se eu atualizar os d...

  • Newbie
  • Olá, me chamo Thiago O caso que ocorre é o seguinte... Veio na minha fatura a cobrança mesmo tendo pago estavam me notificando que eu não havia pago e agora minha assinatura foi pausada... Troquei ...
  • 259 Views
  • 0 replies
  • 0 likes
  • 259 Views
  • 0 replies
  • 0 likes

Premium alamıyorum

Arkadaşlar kart bilgilerini giriyorum telefonuma şifre geliyor onu giriyorum öyle bekliyor hiçbir şey olmuyor. Biraz araştırıp okuduğum her şeyi denedim dns vpn gizli sekme başka tarayıcı telefondan pc den vs yazılan her şeyi yaptım hala durum aynı v...

  • Newbie
  • Arkadaşlar kart bilgilerini giriyorum telefonuma şifre geliyor onu giriyorum öyle bekliyor hiçbir şey olmuyor. Biraz araştırıp okuduğum her şeyi denedim dns vpn gizli sekme başka tarayıcı telefondan ...
  • 282 Views
  • 0 replies
  • 1 likes
  • 282 Views
  • 0 replies
  • 1 likes

Wczesniejsze anulowanie bezlatnego okresu premium i wykupienie subskrypcji

Witam, Wzialem udzial w promocji Citybank z karta kredytowa i chcialbym, aby jeszcze w tym miesiacu pobrana zostala ode mnie oplata miesieczna za subskrypcje premium. Mialem aktywowana opcje premium na zasadzie bezplatnego 30-dniowego okresu probnego...

  • Newbie
  • Witam,   Wzialem udzial w promocji Citybank z karta kredytowa i chcialbym, aby jeszcze w tym miesiacu pobrana zostala ode mnie oplata miesieczna za subskrypcje premium. Mialem aktywowana opcje...
  • 354 Views
  • 0 replies
  • 0 likes
  • 354 Views
  • 0 replies
  • 0 likes

Me cobraron dos veces y no he recibido el reembolso

Después de aprovechar la oferta de 3 meses de Premium por $9 dejé que se cobrara el siguiente mes para mantener el servicio por $99; Sin embargo al revisar mi cuenta de banco noté que el mes se cobró 2 veces ($198). Ya pasaron 2 dias y no he recibido...

  • Newbie
  • Después de aprovechar la oferta de 3 meses de Premium por $9 dejé que se cobrara el siguiente mes para mantener el servicio por $99; Sin embargo al revisar mi cuenta de banco noté que el mes se cobró...
  • 313 Views
  • 0 replies
  • 0 likes
  • 313 Views
  • 0 replies
  • 0 likes

No acredita mi tarjeta de prepago en mexico df

Hola compre una tarjeta de prepago el domingo a las 5 de la tarde, la abone sin problema todo funciono bien, pero para el lunes en la mañana ya no aparecia el abono. era la renovacion de mi cuenta. que puedo hacer.. quiero contactar al servicio en DF...

  • Casual Listener
  • Hola compre una tarjeta de prepago el domingo a las 5 de la tarde, la abone sin problema todo funciono bien, pero para el lunes en la mañana ya no aparecia el abono.  era la renovacion de mi cu...
  • 411 Views
  • 0 replies
  • 0 likes
  • 411 Views
  • 0 replies
  • 0 likes

Agregue una tarjeta de prepago el domingo y sin problema y el lunes dice que no la abone. que hago?

Hola compre una tarjeta de prepago el domingo a las 5 de la tarde, la abone sin problema todo funciono bien, pero para el lunes en la mañana ya no aparecia el abono. era la renovacion de mi cuenta. que puedo hacer.. quiero contactar al servicio en DF...

  • Casual Listener
  • Hola compre una tarjeta de prepago el domingo a las 5 de la tarde, la abone sin problema todo funciono bien, pero para el lunes en la mañana ya no aparecia el abono.  era la renovacion de mi cu...
  • 298 Views
  • 0 replies
  • 0 likes
  • 298 Views
  • 0 replies
  • 0 likes

Charged twice per month!!!

My card has been charged twice last month and now twice this month this is a joke i feel like cancelling ive only one account why is this happening?????

  • Casual Listener
  • My card has been charged twice last month and now twice this month this is a joke i feel like cancelling ive only one account why is this happening?????
  • Red1231
  • Casual Listener
  • 556 Views
  • 2 replies
  • 0 likes
  • 556 Views
  • 2 replies
  • 0 likes