Announcements

Help Wizard

Step 1

NEXT STEP

FAQs

Please see below the most popular frequently asked questions.

Loading article...

Loading faqs...

VIEW ALL

Ongoing Issues

Please see below the current ongoing issues which are under investigation.

Loading issue...

Loading ongoing issues...

VIEW ALL

Premium Family

Get help verifying your Premium for Family.

Start a topic

Forum Posts

Superuser Contribution Problemas con Plan Familiar Premium

Buen dia : Solicito su apoyo ya que al contratar mi plan familiar , los integrantes de mi familia no pueden obtener los beneficio de mi plan famialiar y pasar a Premium , en verdad es frustante de que mis familiares tengan estos iconvenientes , ya qu...

Newbie

Buen dia :   Solicito su apoyo ya que al contratar mi plan familiar , los integrantes de mi familia no pueden obtener los beneficio de mi plan famialiar y pasar a Premium , en verdad es frusta...

MonicaM_Bogota

Roadie

277 Views

1 replies

0 likes

• 277 Views
  • 1 replies
  • 0 likes

Superuser Contribution Plan familiar premium entre compañeros de trabajo

Buenos días,Mis compañeros de trabajo y yo nos planteamos la posibilidad de hacernos una cuenta premium familiar. No compartimos casa física, pero sí un despacho durante 12 horas al día. Solo nos falta compartir techo a la hora de dormir, y sería un ...

Newbie

Buenos días, Mis compañeros de trabajo y yo nos planteamos la posibilidad de hacernos una cuenta premium familiar. No compartimos casa física, pero sí un despacho durante 12 horas al día. Solo nos f...

MonicaM_Bogota

Roadie

358 Views

1 replies

0 likes

• 358 Views
  • 1 replies
  • 0 likes

Superuser Contribution my family members are gone

i forgot to pay for my family premium for just a few days. i paid it today but just recognized all of my family members are gone. i need to add them back. can you do it in an easier way?

Newbie

i forgot to pay for my family premium for just a few days. i paid it today but just recognized all of my family members are gone. i need to add them back. can you do it in an easier way?

MonicaM_Bogota

Roadie

213 Views

1 replies

0 likes

• 213 Views
  • 1 replies
  • 0 likes

payment

Hi since august 23 that my premium account is not working and don't let me hear music. Despite all of my tries to pay, the sistem wont let me pay so how can I have my premium account again?

Newbie

Hi since august 23 that my premium account is not working and don't let me hear music. Despite all of my tries to pay, the sistem wont let me pay so how can I have my premium account again?

143 Views

0 replies

0 likes

• 143 Views
  • 0 replies
  • 0 likes

Aún no tengo spotify premium y ha pasado el pago dos veces

Aún no tengo spotify premium y se ha cobrado dos veces Spotify dos días consecutivos y no he recibido alguna respuesta y el banco ha pasado exitoso los dos cobros no sirve Spotify para estudiantes

Newbie

Aún no tengo spotify premium y se ha cobrado dos veces Spotify dos días consecutivos  y no he recibido alguna respuesta  y el banco ha pasado exitoso los dos cobros  no sirve Spotif...

112 Views

0 replies

0 likes

• 112 Views
  • 0 replies
  • 0 likes

Plano familiar com problema

Boa tarde. Eu tenho uma conta familiar ja tem mais d e1 ano... e recentemente o spotify tirou todas as minhas contas "dependentes" da minha lista, e agora eu coloco o email para convidar novamente, e nao da certo. Ele envia o email com convite e a ch...

Casual Listener

Boa tarde.   Eu tenho uma conta familiar ja tem mais d e1 ano... e recentemente o spotify tirou todas as minhas contas "dependentes" da minha lista, e agora eu coloco o email para convidar nov...

Bittencourt

Spotify Star

339 Views

3 replies

0 likes

• 339 Views
  • 3 replies
  • 0 likes

Conta premium familiar não envia convite.

A minha conta não esta enviando convite para membros da minha familia. coloco o email e mando, diz que está pendente, mas nã chega na caixa de entrada e nem no span. Ja mande e reenviei fiz o procedimento a mais de 4 horas e nada do email chegar.

Casual Listener

A minha conta não esta enviando convite para membros da minha familia. coloco o email e mando, diz que está pendente, mas nã chega na caixa de entrada e nem no span. Ja mande e reenviei fiz o procedi...

Bittencourt

Spotify Star

448 Views

3 replies

0 likes

• 448 Views
  • 3 replies
  • 0 likes

Konto założyciela subskrypcji rodzinnej zostało usunięte

Cześć, jakiś czas temu zdecydowałem się na usunięcie konta z facebook'a, zapomniałem, że mam je połączone ze spotify, tym samym będąć założycielem subskrypcji rodzinnej, jak uzyskać dostęp do zarządzania listą osób tak by móc dodać swoje nowe konto z...

Newbie

...arządzania listą osób tak by móc dodać swoje nowe konto z facebooka jako część Spotify Premium Family ?

618 Views

0 replies

0 likes

PL
Spotify Premium Family problem
  • 618 Views
  • 0 replies
  • 0 likes

Plan famliar y país de residencia

Hola! Mis compañeros de piso y yo estamos pensando en contratar el Premium familiar, pero mi problema es que entro y salgo del país regularmente por motivos de trabajo y me gustaría saber si podría seguir usando este tipo de abono durante mis estanci...

Newbie

Hola! Mis compañeros de piso y yo estamos pensando en contratar el Premium familiar, pero mi problema es que entro y salgo del país regularmente por motivos de trabajo y me gustaría saber si podría s...

711 Views

0 replies

0 likes

• 711 Views
  • 0 replies
  • 0 likes

Erro no plano familiar

Bom dia. Eu e alguns membros da minha família temos o plano premium e do nada alguns de nós não fazemos mais parte do plano. Quando enviamos convites e preenchemos nosso endereço, ele informa que o endereço não confere. O que posso fazer? O estranho ...

Newbie

Bom dia. Eu e alguns membros da minha família temos o plano premium e do nada alguns de nós não fazemos mais parte do plano. Quando enviamos convites e preenchemos nosso endereço, ele informa que o e...

194 Views

0 replies

0 likes

• 194 Views
  • 0 replies
  • 0 likes

cant verify address when accepting premium family account

I got the invitation to join premium for family from my brother, but everytime i input the same address as my bro, its said that it can't verify the address. How to solve this problem ?

Newbie

I got the invitation to join premium for family from my brother, but everytime i input the same address as my bro, its said that it can't verify the address. How to solve this problem ?

mijaenvall

Newbie

210 Views

1 replies

0 likes

• 210 Views
  • 1 replies
  • 0 likes

Switching from one family plan to another?

My cousin recently started a family plan and wanted me to join, however I had my own family plan that was active. I cancelled the active family plan and click to accept my cousin's invitation to join his family plan but comes up with an error page sa...

Newbie

My cousin recently started a family plan and wanted me to join, however I had my own family plan that was active. I cancelled the active family plan and click to accept my cousin's invitation to j...

Maxim

Spotify Star

752 Views

1 replies

0 likes

• 752 Views
  • 1 replies
  • 0 likes

Failed in sending the invite link for family plan

I'm haveing trouble sending a invite link to a family member at gmail. The member did get the invite link even after I sent it multiple times. It is not in his spam folder as well. Thank You

Newbie

I'm haveing trouble sending a invite link to a family member at gmail. The member did get the invite link even after I sent it multiple times. It is not in his spam folder as well.   Thank Y...

Maxim

Spotify Star

186 Views

1 replies

0 likes

• 186 Views
  • 1 replies
  • 0 likes

[Family] Allow Family Members with a different Address

Hi my family members were disconnected from premium family for no reason. Now i tried to invite them and the answer is that they have non right because thy don't leave with me. My account is fabiocatalano

Newbie

Hi my family members were disconnected from premium family for no reason. Now i tried to invite them and the answer is that they have non right because thy don't leave with me. My account is fabiocatalano

153 Views

0 replies

0 likes

• 153 Views
  • 0 replies
  • 0 likes

New accounts for Spotify Premium Family

I have signed up for Spotify Premium Family and trying to add my two daughters who do not have accounts. When I try to register them from the invite they have received in their email, the registration does not complete. I am left with a spinning whee...

Casual Listener

I have signed up for Spotify Premium Family and trying to add my two daughters who do not have accounts. When I try to register them from the invite they have received in their email, the r...

raycastro

Newbie

716 Views

6 replies

0 likes

• 716 Views
  • 6 replies
  • 0 likes

Problemas com plano familiar

Participo de um plano familiar, tenho todos os recursos do premium, menos passar de músicas sem limites...alguém pode me explicar ?

Newbie

Participo de um plano familiar, tenho todos os recursos do premium, menos passar de músicas sem limites...alguém pode me explicar ?

Bittencourt

Spotify Star

219 Views

1 replies

0 likes

• 219 Views
  • 1 replies
  • 0 likes

Solved!! Conta Premium não está funcionado no Iphone

Eu comprei a conta premium para usar junto com minha esposa. Ela foi convidada e sua conta consta como premium. Mas por várias vezes ela tenta usar alguma função da conta premium ( como por exemplo a opção de musica randomica) e aparece uma mensagem ...

Newbie

Eu comprei a conta premium para usar junto com minha esposa. Ela foi convidada e sua conta consta como premium. Mas por várias vezes ela tenta usar alguma função da conta premium ( como por exemplo a...

Bittencourt

Spotify Star

343 Views

1 replies

0 likes

• 343 Views
  • 1 replies
  • 0 likes

Family plan & different devices

Hi, I have my Spotify account running on my iPhone and Sonos connect:amp (the same account). I've just subscribed to Family Premium - I wanted to be able to listen music on my phone and on Sonos simultaneously (while I'm at work and my wife is at hom...

Casual Listener

Hi, I have my Spotify account running on my iPhone and Sonos connect:amp (the same account). I've just subscribed to Family Premium - I wanted to be able to listen music on my phone and on Sonos s...

damiankrol

Casual Listener

438 Views

6 replies

0 likes

• 438 Views
  • 6 replies
  • 0 likes

Error en contratar Familiar Premium

Hola el día de hoy 23/8/17 he tratado de contratar el premium familiar, intenté con la de débito y crédito y me apareció empezar premium seleccione empezar y no cambio nada en mi cuenta ni App, no me parece q soy premium llene losRequisitos de inform...

Newbie

Hola el día de hoy 23/8/17 he tratado de contratar el premium familiar, intenté con la de débito y crédito y me apareció empezar premium seleccione empezar y no cambio nada en mi cuenta ni App, no me...

179 Views

0 replies

0 likes

• 179 Views
  • 0 replies
  • 0 likes

Problemas de ingreso a premium familiar

Hola, contrate el servicio premium familiar, y conecte a todos los miembros de mi casa, pero al momento de querer poner a mi hermana, no puedo porque me dice que no pueden verificar que viva en mi misma dirección, que puedo hacer?

Newbie

Hola, contrate el servicio premium familiar, y conecte a todos los miembros de mi casa, pero al momento de querer poner a mi hermana, no puedo porque me dice que no pueden verificar que viva en mi mi...

183 Views

0 replies

0 likes

• 183 Views
  • 0 replies
  • 0 likes