Announcements

Help Wizard

Step 1

NEXT STEP

Subscriptions

Ask here for help with Premium, payments and trials.

Start a topic

Solved!! How do I buy more listening hours for audiobooks

We have a Premium Family Plan. My husband is trying to listen to an Audiobook but he got cut off because apparently there are only a certain number of hours per month you can listen? Other than the fact that this makes zero sense (WHY???) I am trying...

Regular

Markogden

Visitor

132082 Views

69 replies

10 likes

Premium for Family
  • 132082 Views
  • 69 replies
  • 10 likes

Solved!! Basic Individual plan vs any premium plan

What are the actual differences between the Basic Individual plan and the premium ones? Looks like it might be the access to the audiobooks, but spotify doesn't make it clear.

Casual Listener

mallegh

Casual Listener

66511 Views

89 replies

4 likes

• 66511 Views
  • 89 replies
  • 4 likes

Premium account switch to free

I had een premium acount. Today it has switch to a free account. All the invoices are visible on my account. Only the last invoice has not been transvered from my bankaccount. The bank balance is not the problem. Also i did not resive an email from s...

Newbie

I had een premium acount. Today it has switch to a free account. All the invoices are visible on my account. Only the last invoice has not been transvered from my bankaccount. The bank balance is not...

SpotCreated

Roadie

270 Views

1 replies

0 likes

• 270 Views
  • 1 replies
  • 0 likes

Superuser Contribution help

I need help asap 

Casual Listener

I need help asap 

RodrigoPalma

Roadie

241 Views

2 replies

0 likes

• 241 Views
  • 2 replies
  • 0 likes

Superuser Contribution Double payment

My payment is schedule to come out on the 7th every month. Yet another payment was taken out today. What do I have to do in order to get duplicate payment erased?

Newbie

My payment is schedule to come out on the 7th every month. Yet another payment was taken out today. What do I have to do in order to get duplicate payment erased? 

RodrigoPalma

Roadie

355 Views

2 replies

0 likes

• 355 Views
  • 2 replies
  • 0 likes

Superuser Contribution Problems with familiar premium

I recently got premium familiar and I paid it but it doesnt work! Spotify already charged me for it, i have tried in 3 different cellphones, i closed and opened the app, i restart the phoneHelp please

Newbie

I recently got premium familiar and I paid it but it doesnt work! Spotify already charged me for it, i have tried in 3 different cellphones, i closed and opened the app, i restart the phone Help ple...

RodrigoPalma

Roadie

196 Views

1 replies

0 likes

• 196 Views
  • 1 replies
  • 0 likes

Superuser Contribution premium

my family and i recently got spotify premium. i downloaded a playlist of songs so i could listen offline in the car. after doing several skips it said i had run out. i checked my acc information and it said premium in the settings. anyone know why i ...

Newbie

my family and i recently got spotify premium. i downloaded a playlist of songs so i could listen offline in the car. after doing several skips it said i had run out. i checked my acc information and ...

RodrigoPalma

Roadie

237 Views

1 replies

0 likes

• 237 Views
  • 1 replies
  • 0 likes

Superuser Contribution Pago con tarjeta de banco Suiza pero vivo en Bolivia.

Ayer me he suscrito a plan familiar, donde me di cuenta que mi suscripcion figura como si viviera en Suiza cunado realemnte vivo en Bolivia, debido a que mi tarjeta de credito es de un banco de Suiza. Por está razon mi esposa e hija cuando las invite...

Newbie

Ayer me he suscrito a plan familiar, donde me di cuenta que mi suscripcion figura como si viviera en Suiza cunado realemnte vivo en Bolivia, debido a que mi tarjeta de credito es de un banco de Suiza...

RodrigoPalma

Roadie

261 Views

1 replies

0 likes

• 261 Views
  • 1 replies
  • 0 likes

Superuser Contribution era premiun ahora ya no acepta mi tarjeta

spotifi ja hola hace como dos meses era premium con algunos problemas pero no impota mucho...el gran problema es que ahora ya no puedo ser premium sale un mensaje diciendo q siga intentando o que busque otras formas de pago pero es la unica tarjeta q...

Newbie

spotifi ja hola hace como dos meses era premium con algunos problemas pero no impota mucho...el gran problema es que ahora ya no puedo ser premium sale un mensaje diciendo q siga intentando o que bus...

RodrigoPalma

Roadie

249 Views

1 replies

0 likes

• 249 Views
  • 1 replies
  • 0 likes

Solved!!Superuser Contribution não vou receber meu período de teste grátis?

Oi, estou com um problema na cobrança. Sexta-feira eu entrei numa promoção de 7 dias de teste grátis, que terminaria dia 15/09, mas hoje (11/09) eu fiz minha assinatura premium definitiva e está escrito que a cobrança começará a partir de 15/09, poré...

Newbie

Oi, estou com um problema na cobrança. Sexta-feira eu entrei numa promoção de 7 dias de teste grátis, que terminaria dia 15/09, mas hoje (11/09) eu fiz minha assinatura premium definitiva e está escr...

RodrigoPalma

Roadie

428 Views

1 replies

0 likes

• 428 Views
  • 1 replies
  • 0 likes

Superuser Contribution Pagamento

Já paguei o premium pelo boleto há mais de 5 dias e minha conta continua free. O que posso fazer?

Newbie

Já paguei o premium pelo boleto há mais de 5 dias e minha conta continua free. O que posso fazer?

RodrigoPalma

Roadie

253 Views

1 replies

0 likes

• 253 Views
  • 1 replies
  • 0 likes

Superuser Contribution Problema con el pago

A mi correo llego que se realizó el débito de la suscripción con mi tarjeta de crédito, pero no tengo la suscripción premium aún, que puedo hacer?

Visitor

A mi correo llego que se realizó el débito de la suscripción con mi tarjeta de crédito, pero no tengo la suscripción premium aún, que puedo hacer?

RodrigoPalma

Roadie

257 Views

1 replies

0 likes

• 257 Views
  • 1 replies
  • 0 likes

Superuser Contribution Não consigo realizar o pagamento

Por volta das 20h de ontem (08/09/2017) estou tentando atualizar os dados de pagamento, pois o meu plano premium vence na data de hoje (09/09/2017), porém o site informa que esta em manutenção e com isso não consigo atualizar o pagamenfo.Aguardo um r...

Newbie

Por volta das 20h de ontem (08/09/2017) estou tentando atualizar os dados de pagamento, pois o meu plano premium vence na data de hoje (09/09/2017), porém o site informa que esta em manutenção e com ...

RodrigoPalma

Roadie

278 Views

2 replies

0 likes

• 278 Views
  • 2 replies
  • 0 likes

Superuser Contribution De Premiun normal a Premiun Familiar

Si he adquirido una cuenta premiun en éstas fechas y quiero solicitar el cambio al plan familiar. ¿Cuánto sería lo que tengo que en concepto de éste mes?

Visitor

Si he adquirido una cuenta premiun en éstas fechas y quiero solicitar el cambio al plan familiar. ¿Cuánto sería lo que tengo que en concepto de éste mes? 

RodrigoPalma

Roadie

232 Views

1 replies

0 likes

• 232 Views
  • 1 replies
  • 0 likes

Superuser Contribution No puedo inscribir mi tarjeta de crédito

Hola, el problema que tengo es que quiero volver mi cuenta premium pero no me permite registrar mi tarjeta que es "American express" porque dice lo siguiente: "Parece que tu tarjeta es de un país donde no hay Spotify." Yo soy de Colombia, y tengo spo...

Newbie

Hola, el problema que tengo es que quiero volver mi cuenta premium pero no me permite registrar mi tarjeta que es "American ...

RodrigoPalma

Roadie

349 Views

1 replies

0 likes

• 349 Views
  • 1 replies
  • 0 likes

Superuser Contribution No puedo cambiar mi suscripción

Hola!A través de una promoción de la compañia teléfonica PERSONAL fui suscripta a una cuenta premium, la cual no puedo dar de baja. Me comuniqué con la compañia teléfonica y me dicen que mi suscripción fue dada de baja en diciembre 2016, hoy intento ...

Newbie

Hola! A través de una promoción de la compañia teléfonica PERSONAL fui suscripta a una cuenta premium, la cual no puedo dar de baja. Me comuniqué con la compañia teléfonica y me dicen que mi suscrip...

RodrigoPalma

Roadie

207 Views

1 replies

0 likes

• 207 Views
  • 1 replies
  • 0 likes

Superuser Contribution CAMBIÉ DE TARJETA, ME HICIERON EL CARGO Y AÚN TENGO SPOTY EN PAUSA

Buenas, cambié la tarjeta con la que pagaba Spoty y cuando se iba a realizar el cargo Spoty se puso en pausa porque la tarjeta inscrita ya no era valida. Fui e inscribí una nueva tarjeta, Spoty me hizo el cargo del mes, pero sigue en pausa.Cómo soluc...

Newbie

Buenas, cambié la tarjeta con la que pagaba Spoty y cuando se iba a realizar el cargo Spoty se puso en pausa porque la tarjeta inscrita ya no era valida. Fui e inscribí una nueva tarjeta, Spoty me hi...

RodrigoPalma

Roadie

182 Views

1 replies

0 likes

• 182 Views
  • 1 replies
  • 0 likes

Superuser Contribution Conta Premium pausada

Boa tarde Gostaria De saber pq a minha conta esta pausada n estavaa assim ja efetuei o pagamento dia 26 e estava funcionando até dia 6 e do nada parou gostaria que resolvessem isso pfacho injusto eu estar pagando e n poder usar. Grato

Newbie

Boa tarde  Gostaria De saber pq a minha conta esta pausada  n estavaa assim  ja efetuei o pagamento dia 26 e estava funcionando até dia 6 e do nada parou  gostaria que resolve...

RodrigoPalma

Roadie

324 Views

1 replies

0 likes

• 324 Views
  • 1 replies
  • 0 likes

Superuser Contribution Conta Premium Familiar

Tínhamos a conta Familiar Premium e resolvemos cancelar, pouco tempo depois resolvemos voltar e adquirir a conta Prenium Familiar, todos os usuários voltaram normalmente a usar, porém quando o titular da conta me envia convite por e-mail, após preenc...

Visitor

Tínhamos a conta Familiar Premium e resolvemos cancelar, pouco tempo depois resolvemos voltar e adquirir a conta Prenium Familiar, todos os usuários voltaram normalmente a usar, porém quando o titula...

RodrigoPalma

Roadie

205 Views

1 replies

0 likes

• 205 Views
  • 1 replies
  • 0 likes

Superuser Contribution Premium Cancellation

My old spotify account kicked me off and won't let me log back in. I need to cancel this account so I am not paying for an account that I am not able to use. Help ?

Newbie

My old spotify account kicked me off and won't let me log back in. I need to cancel this account so I am not paying for an account that I am not able to use. Help ?

RodrigoPalma

Roadie

230 Views

1 replies

0 likes

• 230 Views
  • 1 replies
  • 0 likes