Announcements

Help Wizard

Step 1

NEXT STEP

Subscriptions

Ask here for help with Premium, payments and trials.

Start a topic

Solved!! How do I buy more listening hours for audiobooks

We have a Premium Family Plan. My husband is trying to listen to an Audiobook but he got cut off because apparently there are only a certain number of hours per month you can listen? Other than the fact that this makes zero sense (WHY???) I am trying...

Regular

Markogden

Visitor

129386 Views

69 replies

10 likes

Premium for Family
  • 129386 Views
  • 69 replies
  • 10 likes

Solved!! Basic Individual plan vs any premium plan

What are the actual differences between the Basic Individual plan and the premium ones? Looks like it might be the access to the audiobooks, but spotify doesn't make it clear.

Casual Listener

Yordan

Moderator

58496 Views

87 replies

4 likes

• 58496 Views
  • 87 replies
  • 4 likes

Individual pra Duo

caso eu queira mudar o plano de individual pra duo, mas o plano renovou, eu selecionando o duo, o valor sera descontado na hora ou so na próxima renovação?

Visitor

caso eu queira mudar o plano de individual pra duo, mas o plano renovou, eu selecionando o duo, o valor sera descontado na hora ou so na próxima renovação?

Bittencourt

Spotify Star

243 Views

1 replies

0 likes

• 243 Views
  • 1 replies
  • 0 likes

Superuser Contribution Problème avec mon compte duo, je n'arrives pas à créer le compte de ma fill

J'ai un compte duo, ma fille l'utilise avec moi. J'ai du changer son adresse mail, je voulais à nouveau la mettre sur le compte mais je n'y arrive pas. Je vois son "profile" dans un dossier qu'elle a créer. Mais je n'arrives pas à associer son profil...

Visitor

J'ai un compte duo, ma fille l'utilise avec moi. J'ai du changer son adresse mail, je voulais à nouveau la mettre sur le compte mais je n'y arrive pas. Je vois son "profile" dans un dossier qu'elle a...

Rodak

Visitor

1526 Views

3 replies

0 likes

• 1526 Views
  • 3 replies
  • 0 likes

Payment Failed

PlanFamily/PremiumCountryPakistanDevice(iPhone 14 pro max) Operating System(iOS 17) My Question or IssueI am trying to make spotify family premium payment, but the red banner for failed payment is shown. I’ve been trying since many days and this issu...

Visitor

Plan Family/Premium Country Pakistan Device (iPhone 14 pro max)  Operating System (iOS 17)   My Question or Issue I am trying to make spotify family premium payment, but the red b...

Bittencourt

Spotify Star

215 Views

1 replies

0 likes

• 215 Views
  • 1 replies
  • 0 likes

Tenho o plano universitário e não toca música offline

PlanoUniversitário PaísBrasilDispositivoRealme 11x 5gSistema operacionalAndroid 13 Minha pergunta ou problemaComprei o Premium universitário, mas não toca todas as músicas das minhas playlists no offline, tem apenas algumas que tocam, e são muito pou...

Visitor

Plano Universitário  País Brasil Dispositivo Realme 11x 5g Sistema operacional Android 13   Minha pergunta ou problema Comprei o Premium universitário, mas não toca todas as músic...

Bittencourt

Spotify Star

433 Views

2 replies

0 likes

• 433 Views
  • 2 replies
  • 0 likes

Reembolso de um teste grátis

Fiz um teste grátis e hoje pela manhã cancelei a conta porém mesmo assim hoje a tarde fui tarifado com o valor do plano individual, mesmo sendo um teste grátis e q já estava encerrado

Visitor

Fiz um teste grátis e hoje pela manhã cancelei a conta porém mesmo assim hoje a tarde fui tarifado com o valor do plano individual, mesmo sendo um teste grátis e q já estava encerrado

Bittencourt

Spotify Star

299 Views

1 replies

0 likes

• 299 Views
  • 1 replies
  • 0 likes

Upgrade from Individual Trial to Duo failure

PlanFree/PremiumCountry Device(iPhone 8, Samsung Galaxy 9, Macbook Pro late 2016)Operating System(iOS 10, Android Oreo, Windows 10,etc.) My Question or IssueI am on a Individual trial and have decided to end the trial by paying for a Duo plan. When I...

Casual Listener

Plan Free/Premium Country   Device (iPhone 8, Samsung Galaxy 9, Macbook Pro late 2016) Operating System (iOS 10, Android Oreo, Windows 10,etc.)   My Question or Issue I am on...

Bittencourt

Spotify Star

304 Views

1 replies

0 likes

• 304 Views
  • 1 replies
  • 0 likes

Ads on my Premium Account

PlanPremiumCountryKenyaDeviceLenovo Legion 5Operating SystemWindows 11 My Question or Issue Why am I still getting Spotify Ads on my Premium account after every few songs? I logged out and back in on all my devices but it's still bringing ads after e...

Casual Listener

Plan Premium Country Kenya Device Lenovo Legion 5 Operating System Windows 11   My Question or Issue   Why am I still getting Spotify Ads on my Premium account after every few so...

Bittencourt

Spotify Star

325 Views

3 replies

0 likes

• 325 Views
  • 3 replies
  • 0 likes

Duo account - upgraded to allow for listening at home and at work space

I just upgraded from a Premium account to a Duo account as I was hoping to be able to simultaneously access my account from both my personal phone and my iPad (which is used with Sonos as my retail boutique) but I'm thinking I should have just opened...

Visitor

I just upgraded from a Premium account to a Duo account as I was hoping to be able to  simultaneously access my account from both my personal phone and my iPad (which is used with Sonos as my re...

Maxim

Spotify Star

325 Views

2 replies

0 likes

• 325 Views
  • 2 replies
  • 0 likes

Solved!!Superuser Contribution Ads kept playing even when I had Premium Mini

Ads kept playing when I was listening to music even though I had Premium Mini It happened on Macbook M1 & Window 10 PC Spotify App

Newbie

Ads kept playing when I was listening to music even though I had Premium Mini   It happened on Macbook M1 & Window 10 PC Spotify App

Not applicable

4152 Views

7 replies

2 likes

• 4152 Views
  • 7 replies
  • 2 likes

Why is it saying that I have a premium subscription when claiming 2 months?

My friend had sent me a link for 2 months free which only works for those who has never had premium before, but when I click on it, the link states I already have premium when I don't. What do I do?

Visitor

My friend had sent me a link for 2 months free which only works for those who has never had premium before, but when I click on it, the link states I already have premium when I don't. What do I do?

Maxim

Spotify Star

241 Views

1 replies

0 likes

• 241 Views
  • 1 replies
  • 0 likes

Olvidé mi correo y mi usuario de mi cuenta de Spotify

No recuerdo el correo y el nombre del usuario que use en una cuenta de Spotify y ahora quiero cancelar el plan que esa cuenta está usando

Visitor

No recuerdo el correo y el nombre del usuario que use en una cuenta de Spotify y ahora quiero cancelar el plan que esa cuenta está usando

osornios

Spotify Star

335 Views

1 replies

0 likes

• 335 Views
  • 1 replies
  • 0 likes

Solved!! Cambio de suscripción de estudiantes a individual en medio del pago

Estaba intentando renovar mi plan premium estudiantes y cuando termino de pagarlo me aparece que pagué el premium individual. ¿Hay alguna manera de hacer el cambio de tipo de premium? Y si se puede si se podría lograr que me reembolsen la diferencia ...

Newbie

Estaba intentando renovar mi plan premium estudiantes y cuando termino de pagarlo me aparece que pagué el premium individual. ¿Hay alguna manera de hacer el cambio de tipo de premium? Y si se puede s...

osornios

Spotify Star

486 Views

1 replies

0 likes

• 486 Views
  • 1 replies
  • 0 likes

me cobraron un plan diferente

En el mes de Enero contrate el plan para estudiantes y me apareció una leyenda que permanecería así por un año, se me hizo el cargo correspondiente de $**bleep** ese mes a mi tarjeta, ya que tengo domiciliado el servicio y en el mes de febrero se me ...

Casual Listener

En el mes de Enero contrate el plan para estudiantes y me apareció una leyenda que permanecería así por un año, se me hizo el cargo correspondiente de $**bleep** ese mes a mi tarjeta, ya que tengo do...

osornios

Spotify Star

278 Views

1 replies

0 likes

• 278 Views
  • 1 replies
  • 0 likes

Resulta que pague el plan premium individual y me descontaron la plata dela

Pague la cuenta premium individual me descontaron la plata de la cuenta pero Spotify me dice que uno un error en el pago y no se activó la cuenta

Visitor

Pague la cuenta premium individual me descontaron la plata de la cuenta pero Spotify me dice que uno un error en el pago y no se activó la cuenta

Bittencourt

Spotify Star

271 Views

1 replies

0 likes

• 271 Views
  • 1 replies
  • 0 likes

My partner can't join my spotify duo account

I just changed my subscription from Premium to Duo but my partner gets the error message "you seem not to be in the same country" when answering to the invitation. We are both at the same address, also for payments. Thank you in advance!

Casual Listener

I just changed my subscription from Premium to Duo but my partner gets the error message "you seem not to be in the same country" when answering to the invitation. We are both at the same address, al...

ChooseAGoodUsername

Roadie

341 Views

4 replies

0 likes

• 341 Views
  • 4 replies
  • 0 likes